اشتراک گذاری :
خبرداری؟ با وجود تمامی مشکلات و چالشهایی که استکبار جهانی برای ایران اسلامی رقم زد، همه ساله پله های ترقی را با قدرت و قوت بیشتری طی می کنیم که البته سرعت چشمگیری هم دارد به نوعی که رهبر انقلاب در آخرین سخنانشان تاکید کردند: «ایرانِ امروز ایران ۴۰ سال قبل نیست و در همه جهت رشد کرده است. ملّت ایران صبر و تلاش کرده و به پیشرفت رسیده است».
نکته بسیار مهمی که به صورت اساسی مطرح است، مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب است. جالب اینکه انقلاب در 10 روز از آمدن امام خمینی در 12 بهمن تا پیروزی انقلاب در 22 طول کشید و این 10 روز فرصت بسیار خوبی برای بزرگداشت دستاوردهای انقلاب است.
مردم انتظار تحولات چشمگیری در این دهه دارند. مدیران به اشکال گوناگون دهه فجر را گرامی می دارند. برخی مدیران به دادن بیانیه اکتفا می کنند، اما مدیران تیزهوش برای این 10 روز تاریخ ساز، برنامه ای دارند تا ماندگار شود. بسیاری از شرکتها و ادارات در این ایام گام های بزرگی بر می دارند به نوعی که بسیاری از پروژه ها را در دهه فجر افتتاح می کنند. برخی آنقدر یک پروژه را طول می دهند تا روبان افتتاح را در دهه فجر ببرند، برخی دیگر نیز پروژه ها را بدون آنکه به بهره برداری رسیده باشد، در دهه فجر افتتاح می کنند. برخی دیگر نیز کلنگ زنی ها را در این روزها انجام می دهند.
اما کار برای تمامی ادارات و شرکتها بدین سادگی نیست. یکی از بخشهایی که برای دهه فجر باید هوشمندانه عمل کنند، شرکتهای بیمه هستند. باید این واقعیت را پذیرفت که شرکتهای بیمه برای دهه فجر مشکلات بسیاری دارند زیرا پروژه ای که بتواند در شان دهه فجر باشد، برای شرکتهای بیمه بسادگی امکان پذیر نیست.
اما شرکت بیمه کوثر هوشمندانه عمل کرده و دهه فجر را به نیمه شعبان گره زده و طرح نو در انداخته است. بیمه کوثر بخوبی می داند که مردم ارادت خاصی به نیمه شعبان دارند و از سوی دیگر پیروزی انقلاب نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است، دوگانه ای که می تواند تحول آفرین و تاثیرگذار باشد.
در این رابطه مدیر بازاریابی بیمههای انفرادی و امور مشتریان بیمه کوثر از طرح جدیدی پرده برداشت و گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت حضرت قائم(عج) شرکت بیمه کوثر در کمپین فجر مهدوی به مشتریان گرامی در صورت خرید بیمهنامه در رشتههای ثالث و بدنه، عمر و سرمایهگذاری از طریق باشگاه مشتریان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد کرد.
لیلا رحیمی در تشریح این طرح گفت: بیمهگزاران میتوانند از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ بهمن از طریق باشگاه مشتریان بیمه کوثر، ثبت شماره بیمهنامه و کسب امتیاز در قرعهکشی ۲۷ بهمن همزمان با میلاد با سعادت حضرت قائم(عج) شرکت کنند.
بیشتربخوانید:
این اقدام بیمه کوثر از چند زاویه قابل بررسی است. اول اینکه بیمه گزاران می دانند همه ساله در روزهای پیروزی انقلاب بیمه کوثر جوایزی ارزنده می دهد، بنابر این سعی می کنند زمان خرید بیمه نامه را با این روزها هماهنگ کنند. نکته دیگر اینکه فروش بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی، حوادث یا مواردی از این دست زیاد می شود، زیرا مردم نمی توانند بیمه شخص ثالث یا بدنه خودرو را جابجا کنند، اما می توانند دیگر بیمه ها را در این روزها بخرند. از سوی دیگر فرهنگ بیمه تبلیغ و تشویق می شود که هم درآمد شرکتهای بیمه را بالا می برد و هم ریسک زندگی مردم به حداقل ممکن کاهش می یابد.