قائم‌ مقام مدیرعامل شرکت بیمه سامان تشریح کرد؛

رواج فروشگاه‌ های آنلاین در حوزه بیمه سامان

اشتراک گذاری :

خبرداری؟  قائم‌ مقام مدیرعامل شرکت بیمه سامان، با حضور در هفدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، ضمن بازدید از بخش‌ های مختلف این نمایشگاه، بر ضرورت بهره‌ گیری هوشمندانه از تکنولوژی‌های جدید برای توسعه و توانمندسازی نمایندگان بیمه سامان تاکید کرد.

شیما آراء، با تاکید بر ماهیت خدماتی صنعت بیمه گفت: از آنجا که شرکت‌ های بیمه ارائه‌ دهنده محصولاتی پیچیده و متنوعی هستند که نیازمند شناخته‌ شدن در سطح جامعه است، شبکه فروش، حتی در شکل‌ های سنتی آن، در خط مقدم عرضه محصولات بیمه قرار دارد و نقش آنها بسیار کلیدی و انکارناپذیر است.

وی افزود: با وجود ورود تکنولوژی‌ های نوین و ظهور فروشگاه‌ های آنلاین در حوزه بیمه، نمی‌ توان نقش نمایندگان فروش را در زنجیره عرضه خدمات بیمه نادیده گرفت.

آراء ادامه داد: در بیمه سامان، همواره نقش شبکه فروش بسیار پررنگ بوده است زیرا باور داریم که این شبکه متشکل از بنگاه‌ های اقتصادی کوچک و بزرگی‌ است که  تمایل داریم همه آنها به رشد و توسعه یابند.

وی تاکید کرد: تکنولوژی‌ های نوین می‌ توانند روش‌ های فروش و عرضه را تغییر دهند، البته این تحولات به معنای حذف شبکه فروش نیست، بلکه به بزرگ‌ تر و توانمند تر شدن آنها منجر خواهد شد.

شیما آراء با اشاره به رویکرد حمایتی بیمه سامان تصریح کرد: با توجه به این که شبکه های فروش عامل اصلی ارتباط با مشتریان و ذینفعان هستند، تلاش ما هم  ارائه ابزارهایی مبتنی بر فناوری‌ های روز است تا فرآیند صدور و فروش برای نمایندگان تسهیل شود.

قائم مقام مدیرعامل بیمه سامان با تاکید بر ایجاد بستر اختصاصی برای فروش آنلاین برای نمایندگان بیمه سامان، خاطرنشان کرد: در این پلتفرم، نمایندگان می‌ توانند زیرمجموعه‌ ها و بازاریاب‌ های خود را تعریف کرده و فروش‌ های خود را به‌ صورت آنلاین مدیریت کنند و این اقدام با هدف تقویت و تسهیل فعالیت نمایندگان انجام شده است.

به گفته این مقام مسئول، شرکت بیمه سامان هیچ اعتقادی به حذف یا کمرنگ‌ کردن شبکه فروش ندارد و تمام ابزارها و فعالیت‌ هایی که انجام می‌دهد با هدف استفاده و بهره‌ برداری هرچه بیشتر نمایندگان از آن‌ها طراحی شده‌اند.

گفتنی است؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) از تاریخ 18 تا  21 خرداد ماه  سال 1404  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور گسترده نهادهای مالی داخلی و خارجی برگزار شد و فرصتی ارزشمند برای معرفی دستاوردها، تبادل تجربیات و ارتقای دانش فعالان این حوزه فراهم کرد.