اشتراک گذاری :
خبرداری؟ به نقل از پول نیوز، در شرایطی که خودرو به مهمترین وسیله برای زندگی تمامی مردم تبدیل شده، افزایش روز افزون قیمت ها، باعث شده خرید خودرو بسادگی امکان پذیر نباشد. برای خرید خودرو دو روش تعریف می شود. اول اینکه صبر کنیم تا یکی از شرکتهای خودروساز اعلام پیش فروش کند، به سرعت وارد سایت شویم، تقاضای ثبت نام خرید خودرو را انجام دهیم، مبلغ کلان پیش پرداخت را به حساب خودروساز واریز و صبر کنیم تا شاید خدا با ما یار باشد و در قرعه کشی برنده شویم. آنگاه باید چندین ماه صبر کنیم تا زمان تحویل فرا برسد، البته اگر خودروساز بازی در نیاورد و در زمان تعهد شده خودرو را تحویل بدهد که چنین چیزی امکان نبوده و نیست.
روش دوم این است که چند صد میلیون یا چندین میلیارد پول داشته باشیم، به بازار آزاد مراجعه کنیم و خودرویی که پولمان می رسد را خریداری کنیم که این همه شرایط خاص خودش را دارد و برای حقوق بیگیران بسادگی امکان پذیر نیست.
اما نکته جالب این است که هر فردی به آن اندازه پول ندارد که بتواند خودرو با کیفیت و مدل بالا بخرد و بسیاری از افراد ناچار هستند خودروهایی را خریداری کنند که معلوم نیست پس از خرید و یک سفر کوتاه درون شهری، ایرادهای آن تا چه اندازه بحران آفرین می شود. البته اعتمادی به خودروهای صفر کیلومتر داخلی هم نیست و بسیاری از خودروهای صفر کیلومتر از خودروهای کارکرده بی کیفیت تر هستند که برای اثبات این ادعا، کافی است به نمایندگی های خودروسازان سری بزنیم.
به عبارت بهتر خودرو نیز مانند انسان است و هماهنگونه که ضرب المثل “مرگ خبر نمی کند و عمر دست خداست” در مورد خودرو نیز هیچکس پیشبینی نمیکند چه زمانی ممکن است خودرویش دچار مشکل شود. یک نقص فنی در مسیر، خرابی ناگهانی یا نیاز به تعمیرات فوری میتواند زندگی را به کام مالک خودرو تلخ یا هر رانندهای را غافلگیر کند. در چنین لحظاتی، داشتن یک پشتیبان مطمئن میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
خودروسازان خدمات فروش مناسبی ندارند و خودروهایی که گوشه خیابان منتظر رسیدن امداد خودرو هستند، این معضل را نشان می دهد. در نتیجه باید نگاه مثبتی به شرکتهای بیمه داشت و ریسک خرید خودرو را با شرکتهای بیمه مدیریت کرد.
بیشتربدانید: حضور پررنگ و فعال بیمه دی در نمایشگاه مشهد اینوکس(+فیلم)
بیمه دی برای مدیریت ریسک مالکان خودرو، طرح “دیآسا” را تعریف کرده، طرحی که دغدغهها را به حداقل می رساند و در سریعترین زمان، خدمات موردنیاز را ارائه می دهد.
بیمه دی طرح دیآسا را برای دارندگان بیمه بدنه خودروی سواری ارائه میدهد؛ سرویسی جامع که شامل ۲۰ خدمت امدادی رایگان است تا مشتریان در مواقع نیاز، بدون دغدغه از خدمات حرفهای بهرهمند شوند.
در قالب این طرح، تمامی هزینههای مربوط به اجرت تعمیرات، نصب، بازسازی، حملونقل و ایابوذهاب بهصورت رایگان توسط بیمه دی پوشش داده میشود و مشتریان تنها هزینه قطعات و کالای مصرفی را بر اساس نرخ متعارف پرداخت خواهند کرد. دیآسا مصداق کاهش چشمگیر هزینههای تعمیراتی و دریافت خدمات تخصصی بدون نگرانی از هزینههای جانبی است.
دی آسا حمل با جرثقیل کفی خودروبر، حمل با یدککش، تعمیرات سیار، سوخترسانی سیار، تعویض و پنچرگیری چرخ خودرو در محل، باتری به باتری سیار، تعویض باتری، تعویض پمپ بنزین در محل، عیبیابی در محل، تعویض تسمه دینام و هیدرولیک در محل، تعویض رادیاتور در محل، تعویض روغن موتور در محل، تعویض سیم کلاچ در محل، تعویض سیم گاز در محل، تعویض اویل پمپ و فشنگی روغن، تعویض واتر پمپ و فشنگی آب، تعویض رلهها، تعویض مجموعه فن و سیمکشی، تعویض شیلنگهای رادیاتور و بخاری و تعویض چراغها در محل را متعهد شده و بدون هیچ مشکلی انجام می دهد.
استفاده از خدمات دیآسا نیز بسادگی امکان پذیر می شود و بیمه گزاران می توانند با شماره ۱۶۷۱ داخلی ۳ تماس گرفته و پس از اخذ و استعلام کدملی، آدرس، نوع خودرو و نوع خدمات، ثبت اولیه انجام می شود و سپس شرکت پیمانکار نسبت به تایید درخواست و بازدید اقدام می کند.
تمامی کسانی که خودرو دارند، اما دست به آچار نیستند یا هستند اما تمایل ندارند هنگام خرابی خودرو یا حتی پنچری ساده، دست و لباس خود را کثیف کنند به ویژه آنکه قرار باشد ملاقات ویژه ای داشته یا در سفری باشند و نخواهند از ملاقات جا بمانند یا تلخی سفر را تجربه کنند، خرید بیمه نامه دی آسا بهترین گزینه است.