چرا باید کارت طلایی سایپا بگیریم؟

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ کارت طلایی خودرو مزایای زیادی دارد. این کارت به مالک امکان می‌دهد در صورت بروز مشکل فنی در خودرو، مثل نقص در سیستم ترمز، نیاز به تعویض صفحه کلاچ و مواردی از این دست، از خدمات امداد سیار بهره ببرد. چنانچه ایراد خودرو به شکلی باشد که امداد سیار نتواند در محل آن را برطرف کند، خودرو به نمایندگی مجاز شرکت خودروساز انتقال می‌یابد.

 

علاوه براین کارت‌های طلایی پوشش خسارت را برای قسمت‌های زیرین خودرو و حوادثی که باعث صدمات شدید به خودرو شوند، فراهم می‌کند. در این حالت، چنانچه میزان صدمه بیشتر از ۶۰ درصد ارزش خودرو باشد، مالک می‌تواند طبق ضوابط خودرو جدیدی دریافت کند. علاوه بر این امکان حمل و نقل سیار خودرو و انتقال سرنشینان در صورت خرابی در، امکان سرویس و تعویض دوره‌ای بعضی از قطعات، رایگان بودن برخی خدمات، پوشش زیان حوادث، بلایای طبیعی و سرقت جزئی از دیگر مزایای استفاده از این نوع کارت‌ها است.

 

شرکت سایپا با دراختیار گذاشتن کارت طلایی بین مشتریان خود تلاش دارد تا بهترین خدمات را عرضه کند تا خریداران محصولات این کارخانه خودروسازی همواره در آرامش و با خیالی آسوده پا با خیابان‌ها و جاده‌های کشور بگذارند.

 

«سایپا کارت طلایی» سه نوع خدمت را در بر می‌گیرد که عبارتند از خدمات بیمه‌ای، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات امدادی که خدمات بیمه‌ای شامل گارانتی بدنه و بیمه بدنه است و دارای سه نوع «پایه»، «اکونومی» و «کامل» است.

 

خدمات تعمیر و نگهداری شامل مواردی مثل تمدید گارانتی، سرویس دوره‌ای خودرو و پوشش اجزای اصلی مثل گیربکس و موتور خودرو است.

 

بیشتر بخوانید: سایپا درصدر طرح نوآوری ایران

 

خدمات امدادی کارت طلایی سایپا نیز شامل امدادهای ضروری، امداد پشتیبانی، امداد تصادفات و جاده ای، امداد عمومی، امداد ۲۴ ساعته (هر ساهت از شبانه روز و همه ایام هفته) و امداد « ۲۴۷ پلاس» است.

 

تعمیر در محل با استفاده از کارت طلایی

تعمیر در محل یکی از خدمات مفیدی است که از طریق کارت طلایی خودرو برای مشتریان فراهم می‌شود. در این حالت سرویس‌ها و تعمیرات مختلف در محل کار یا سکونت شما انجام می‌شود. سرویس‌های دوره‌ای، بازبینی سیستم خنک‌کننده، سیستم سوخت‌رسانی، سیستم برق و الکترونیک، سیستم ترمز، باتری، دینام، انژکتور، رادیاتور، قفل و تزئینات خودرو از جمله مواردی هستند که کارشناسان با مراجعه به آدرس مالک در محل انجام می‌دهند.

 

شرایط دریافت کارت طلایی چیست؟

در هنگام خرید خودروهای صفر کیلومتر، کارت طلایی سایپا نیز قابل انتخاب است. اما دارندگان خودروهای کارکرده، برای دریافت خدمات تحت پوشش و همچنین جهت ثبت نام کارت طلایی سایپا، باید به نمایندگی‌های مجاز سایپا مراجعه کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

آخرین اخبار سایت