به نظر شما بهترین شخص برای ریاست مجلس دوازدهم کیست؟

طاهر موهبتی از کسب موفقیت‌های چشمگیر قدردانی کرد

توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

طاهر موهبتی از کسب موفقیت‌های چشمگیر قدردانی کرد و گفت: توفیقات بیمه دی در نتیجه اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی است.
پیشرفت یک مجموعه به عوامل متعددی بستگی دارد که هماهنگی بین این عوامل در صدر قرار دارد. البته یک بنگاه اقتصادی در بخش‌های متعدد تولیدی و خدماتی تعریف می‌شود که عملکرد بخش خدماتی بسیار متفاوت‌تر از بخش تولید است. در یک بنگاه اقتصادی با رویکرد خدماتی، نیروی انسانی حرف اول را می‌زند، چرا که نیروی انسانی متعهد و کارآمد می‌تواند در معرفی خدمت و جلب مشتری بسیاری بیشتر و موثرتر عمل کند.

بیمه‌ها مهمترین خدمات رسان

شرکت‌های بیمه یکی از مهمترین بنگاه‌های اقتصادی در بخش خدمات هستند. شرکت‌های بیمه از یک سو در بازار رقابت گسترده‌ای قرار دارند و از سوی دیگر تنوع محصول زیادی ندارند. اگرچه انواع بیمه نامه را می‌توان به عنوان تنوع دانست، اما در واقع با یک عنوان بیمه رو به رو هستیم.

گستردگی‌های بیمه

امروز بیش از ۳۰ شرکت بیمه در کشور فعالیت می‌کنند که با توجه به افزایش متقاضییان تاسیس شرکت و نگاه مثبت بیمه مرکزی به صدور مجوز، باید منتظر افزایش تعداد شرکت‌های بیمه در سال جاری باشیم. از سوی دیگر کارگزاری‌های بیمه نیز در عرصه بیمه بخوبی فعالیت می‌کنند، اما به صورت غیر مستقیم رقیب شرکت‌های بیمه هستند، چرا که در انتخاب شرکت‌های بیمه، رویه ثابتی ندارند و هر لحظه امکان دارد همکاری خود را با یک بیمه تعریف کنند. به همین دلیل همکاری با کارگزاری نیز راهکار‌های خاص خودش را دارد.

ضرورت برنامه ریزی

برای آنکه یک مجموعه یا بنگاه اقتصادی بتواند بخوبی عمل کند، باید برنامه ریزی داشته باشد. اما برنامه ریزی چالش‌های خاص خودش را دارد. برای برنامه ریزی باید عملکرد گذشته را مورد بررسی قرار داد، چالش‌ها را شناخت و نسبت به رفع یا مدیریت آن‌ها چاره اندیشی کرد و از سوی دیگر نقاط قوت را نیز شناسایی و تقویت کرد.

بیشتر بخوانید:

ریل گذاری بیمه دی بر فروش و سوددهی

بیمه دی در فاز برنامه ریزی

از آنجا که عملکرد یک مجموعه به صورت سالیانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و برنامه ریزی‌ها نیز سالیانه است، بنگاه‌های اقتصادی در انتهای سال به سوی برنامه ریزی می‌روند تا در آغاز سال جدید تکلیف خود را بدانند. شرکت بیمه دی در این زمینه بخوبی عمل کرده و در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ وارد این عرصه شد. در این رابطه نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با مدیران ستادی و استانی برگزار شد. این نشست با هدف تشریح برنامه‌های این شرکت در ۱۴۰۳ بود که با حضور معاونان و مدیران ستادی، به صورت حضوری و مدیران استانی و شعب، به صورت وبینار و برخط برگزار شد.

تلاش برای افزایش فروش

مدیرعامل شرکت بیمه دی که با آگاهی از اطلاعات و ارقام در بین مدیران سخن می‌گفت، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای افزایش میزان فروش و توفیقات حاصل آمده در این خصوص گفت: آن‌چه موجب این موفقیت شده، اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی است و استمرار این موضوع، می‌تواند ضامن اجرای مطلوب برنامه‌های شرکت و تحقق اهداف آن در سال آتی باشد.

دستاورد‌های چشمگیر

طاهر موهبتی با اشاره به دیگر دستاورد‌های بیمه دی همچون کاهش ضریب خسارت و رشد ۱۳۶ درصدی ارزش سهام این شرکت، بیان داشت: مجموعه‌ی عملکردی بیمه دی نسبت به میانگین صنعت بیمه، در شرایط مطلوبی قرار دارد که این مهم تنها به واسطه‌ی تلاش و کوشش تمامی ارکان و اجزای شرکت در ستاد و استان‌های سراسر کشور محقق شده و شایسته‌ی قدردانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *