فال روزانه شنبه 19 فروردین ۱۴۰۲

اشتراک گذاری :

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۰ فروردین:

فال روز تولد:  امسال همین طور که دارید به سوی آینده ای روشن برای خودتان و عزیزانتان گام برمی دارید مسائل مالی شما را تمام مدت به خود مشغول خواهند کرد. فعالیت های اقتصادی و شراکت های تجاری برای شما با سود و فایده قابل ملاحظه ای همراه خواهند بود. در میانه های سال سعی کنید تجهیزات و وسایل الکترونیکی که در کارتان استفاده می کنید را ارتقا بدهید تا بتوانید عملکرد حرفه ای خود را بهبود ببخشید. امسال مسائل خانوادگی برای شما با آرامش همراه خواهند بود و تمام کمک ها و همکاری های لازم را از طرف اعضای خانواده دریافت خواهید کرد. همسر و فرزندانتان شما را مورد حمایت خود قرار داده و تمام عشق و توجه خود را به شما نثار خواهند کرد. در نیمه دوم سال اگر شریک راهتان را پیدا کرده اید مقدمات رفتن به خانه بخت برایتان فراهم خواهد شد و در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که شخصی را که مدت ها در جستجویش بوده اید را بالاخره بتوانید پیدا کنید.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

شانس و ثروت در حال حاضر دم دستتان هستند. تنها مشکل این است که شما آنقدر درگیر درام های احساسی مختلف هستید که هیچ چیز دیگری را نمی بینید و تمام وجودتان روی آنها متمرکز شده است. خودتان را درگیر مسائلی که به طور مستقیم به شما ارتباطی ندارند نکنید. زمان و انرژی شما خیلی ارزشمندتر از آن هستند که صرف چیزهایی شوند که ربطی به شما ندارند. ذهنتان را روی بزرگ ترین اهداف خود متمرکز کنید تا موقعیت هایی که شما را به سوی آنها راهنمایی خواهند کرد از دست ندهید. کسی در مورد شما اشتباه قضاوت کرده، اما خجالت می کشد بیان کند. اگر می¬ توانید شما هم به رویش نیاورید و سعی کنید روابط خود را با او مانند سابق ادامه دهید. در تصمیمی که در مورد مسئله ی کاری یا برای سرمایه گذاری گرفته اید تغییراتی ایجاد کنید. این تغییر می تواند نتایج تعیین کننده ای در زندگی شما و در رابطه تان با کسی که دوستش دارید داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *