اشتراک گذاری :
خبرداری؟ به نقل از پول نیوز هادی عبداللهی مدیر عامل بیمه دی در مصاحبه با پول نیوز گفت:شرکت بیمه دی در راستای سه محور اصلی که در سال گذشته برنامه ریزی کردیم تحت عنوان ارتقا توانگری، تحول دیجیتال و افزایش نرخ بازده سرمایه گذاری استوار است.
ما برنامه های عملیاتی جزئی تری را برنامه ریزی کردیم که حضور در نمایشگاه ها از اهم ان است و این حضور صرفا بودن در نمایشگاه نیست بلکه باید دستاورد های جدیدی داشته باشیم که مشتریان، فعالین و بیمه شده ها بتوانند از انها استفاده کنند. ازجمله ما تحول دیجیتال را در دستور کار قرار دادیم که مورد استقبال مراجعین قرار گرفته است.
در سال گذشته هدف گزاری کردیم که اپلیکیشن بیمه گری دی دار را به سوپر اپلیکیشن ارتقا دهیم که مجموعه ای از فعالیت های چهار گانه بیمه گری اعم از ارزیابی ریسک، بیمه گری ، ارزیابی خسارت و در نهایت پرداخت خسارت برای بیمه شدگان را بدون زحمت اضافی شامل شود .
بخش ارزیابی خسارت در بخش درمان ، در حوزه ازمایشگاه ها ، مراکز تشخیصی و داروخانه ها که به زودی به این مجموعه میپیوندد و بخشی از خسارت خودرو به صورت هوشمند در این سامانه قابل انجام است. همچنین علاوه بر بحث های بیمه گری سایر خدمات بانکی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده ایم.
لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بسیار مورد توجه قرار گرفته و در این مدت محدود بالغ بر هفتصد و بیست هزار مخاطب دارد که کماکان در حال افزایش است که نتیجه زحمت همکاران ما است. تا همین لحظه بالغ بر 34 همت بیمه نامه به فروش رسیده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که مبلغ کل فروش 32 همت بوده قابل توجه است.
بیشتر بخوانید:
انچه که برای ما مهم است تسهیل در بیمه گری و تسهیل در فروش در همه رشته بیمه ها است به عنوان مثال بیست خدمت رایگان از جمله بیمه بدنه رایگان را در اختبار بیمه شدگان عزیز قرار داده ایم.