جوایز "به پرداختی باش، برنده باش" در مراسمی با شکوه اهدا شد

به‌پرداخت ملت در اوج وفای به عهد و مشتری مداری

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ شرکتهای بسیاری در عرصه پرداخت فعالیت می کنند اما شرکتهایی که موفق به کسب رتبه می شوند و دیگر رقبا را پشت سر می گذارند، زیاد نیست. مهمتر آنکه برخی شرکتها برای مدت طولانی در قله ها جا خشک می کنند و کسی به گرد پای آنها نمی رسد.

بی شک شرکت به‌پرداخت ملت در بالاترین رتبه قرار دارد. این شرکت در بسیاری زمینه ها رکورد دار بوده و این رکورد را ماهها و سالها حفظ کرده است.

اما برای آنکه بدانیم شرکت به‌پرداخت ملت چگونه توانسته این رکوردها را بدست بیاورد و مهمتر انکه سالها این رکورد را مال خود کند، کافی است عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهیم. در حالی که شرکت به‌پرداخت ملت بهترین خدمات را مشتریان خود ارایه کرده و باعث رضایت آنها شده، مشوق هایی تعریف کرده که بر جذابیت خدمات مناسب افزوده و باعث شد مشتریان به سوی رقبای شرکت به‌پرداخت ملت نروند.

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین جذابیت هایی که شرکت به‌پرداخت ملت برنامه ریزی و اجرا کرده، جشنواره به‌پرداخت باش برنده باش بوده، جشنواره ای که جوایز ارزنده ای تعریف کرده و مشتریان برای بدست آوردن این جوایز، رقابت های نفس گیری داشته اند.

شرکت به پرداخت ملت در بهمن سال گذشته اعلام کرد: به پاس قدردانی از همراهی پذیرندگان گرامی، جشنواره پوز و بُرد را با جوایز هیجان انگیز از تاریخ 1403/11/15 لغایت 1404/01/15 برگزار می کند. برای آنکه مشتریان در این جشنواره شرکت کنند، کافی بود با استفاده از دستگاه های پوز به پرداخت ملت، شانس خود را برای برنده شدن در 2 بخش روزانه و جوایز نهایی برای پذیرندگان امتحان کنند.

روش شرکت در جشنواره به پرداخت ملت زیاد سخت نبود و شرکت اعلام کرد مشتریان پایانه فروشگاهی به پرداخت ملت خود را از طریق شعب بانک ملت، آدرس اینترنتیmy.behpardakht.com و شماره تماس 02127312731 دریافت کنند. سپس از دستگاه پوز به پرداخت ملت برای تمامی تراکنش های روزانه خود استفاده کنند.

برای شرکت در قرعه کشی روزانه، کافی بود حداقل 20 میلیون تومان مجموع تراکنش خرید موفق روزانه را ثبت کنند تا بتوانند برنده هر روز به پرداخت ملت باشند. از انجا که امکان دارد یک مشتری به هر دلیل ممکن، موفق به تراکنش در یک روز نشود، شرکت به‌پرداخت ملت انگیزه را برای مشتریانی که امکان دارد در یک روز موفق به فروش نشوند، ایجاد کرد. حتی مشتریان می توانستند در تمام مدت تعیین شده به فعالیت خود ادامه دهند و تا آخرین روز انگیزه برای فروش بیشتر وجود داشت.

اما مشتریانی که بهتر عمل کرده بودند، متمایز از دیگر مشتریان شدند به نوعی که به ازای هر تراکنش حداقل 300 هزار تومانی 1 امتیاز و به ازای هر 1 میلیون تومان مجموع تراکنش روزانه 1 امتیاز دیگر نیز بدست می آورند. به عبارت بهتر با افزایش تراکنش، شانس خود را برای کسب جوایز هیجان انگیز و قرعه کشی نهایی بیشتر مر کردند.

شرکت به‌پرداخت ملت مشتریان خود را بر اساس میزان فروش رتبه بندی کردند به نوعی که هر مشتری که بتواند رتبه یک را بدست آورد، کمک هزینه خرید خودرو به ارزش 600 میلیون تومان دریافت می کند. مشتریانی که در رتبه های 2 و3 و 4 قرار می گرفتند، کمک هزینه خرید تلفن همراه به ارزش 100 میلیون تومان برای هر نفر اختصاص می یافت و 46 نفر نیز جایزه 50 میلیون تومانی به قید قرعه بر اساس شانس (امتیاز) به آنان پرداخت می شد.

بیشتربخوانید:

رشد روز افزون «به پرداخت ملت» با تکیه بر فناوری‌های روز

آنچه باعث رابطه دو جانبه مشتری و شرکت به‌پرداخت ملت می شود، وفای به عهد است که در پایان مهلت تعیین شده، مراسم باشکوهی برگزار شد و آن دسته از مشتریان که موفق به کسب رتبه های بالا شده بودند، جوایزی که برای بدست آوردن آنها تلاش کرده بودند، دریافت کردند.