یکپارچگی روابط عمومی های صنعت پتروشیمی با هدف تبیین دستاورد های صنعت

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

نشست مدیران روابط عمومی هلدینگ های صنعت پتروشیمی با هدف هم افزایی و توسعه همکاری های مشترک به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.
بر پایه این گزارش در این نشست تقویم نمایشگاهی و همایش های 6 ماه نخست سال 1404 بررسی شد و بر حضور منسجم ویکپارچه در رویداد های صنعت با هدف ارائه دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران و نیز کسب تجربه و انتقال فناوری های نوین مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین درباره نقش رسانه ها و اطلاع رسانی در مسیر توسعه صنعت و همچنین نحوه همکاری و تعامل با رسانه ها بحث و تبادل نظر انجام شد.

براساس این گزارش ، مدیران روابط عمومی هلدینگ های خلیج فارس، تاپیکو، پتروفرهنگ و شستان در این نشست حضور داشتند و به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

آخرین اخبار سایت