اشتراک گذاری :
خبرداری؟ سرپرست مدیریت بازاریابی و تبلیغات گردشگری منطقه آزاد کیش گفت: امسال بر خلاف سایر دورهها، ما با یک سالن اختصاصی در نمایشگاه گردشگری به همراه بخش خصوصی حاضر شدیم.
سعید یکه دهقان افزود: ما هدفگذاری بسیار جدی در حوزه بازاریابی گردشگری تعیین کردهایم که در 6 ماهه ابتدایی سال آینده عملیاتی خواهد شد و تلاش میکنیم تا گردشگران بیشتری را با انگیزهها مختلف جذب جزیره کیش کنیم.
وی ادامه داد: بدون شک پرداختن به زیرساختهای گردشگری به ویژه پرواز، در اولویت ما قرار دارد و توجه به گردشگری رویداد و رویدادهایی که منجر به جذب گردشگر میشوند در نقطه تمرکز سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.