برگزاری رویدادهای اقتصادی، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف کشور (+ فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ مدیر کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و معاون وزیر اقتصاد گفت: رویدادهایی نظیر کیش اکسپو به عنوان ابزارهایی برای مارکتینگ و بازاریابی، معرفی فرصت‌ها و پتانسیل‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ایران به متقاضیان بالقوه داخلی و خارجی است.

ابوالفضل کوده‌ئی افزود: اگر بخواهیم از این نوع رویدادها نتیجه خوبی بگیریم، حتما باید تفاهمنامه‌ها و دستاوردها پیگیری شود.

وی ادامه داد: این دست رویدادها فرصتی برای تامین خوراک معرفی فرصت‌ها است. زمانی موفقیت بدست می‌آید که فرصت‌های سرمایه‌گذاری دقیق شناسایی شود که در این رویدادها این فرصت به وجود می‌آید.

 

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

آخرین اخبار سایت