برگزاری رویدادهای اقتصادی، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف کشور (+ فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ مدیر کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و معاون وزیر اقتصاد گفت: رویدادهایی نظیر کیش اکسپو به عنوان ابزارهایی برای مارکتینگ و بازاریابی، معرفی فرصت‌ها و پتانسیل‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ایران به متقاضیان بالقوه داخلی و خارجی است.

ابوالفضل کوده‌ئی افزود: اگر بخواهیم از این نوع رویدادها نتیجه خوبی بگیریم، حتما باید تفاهمنامه‌ها و دستاوردها پیگیری شود.

وی ادامه داد: این دست رویدادها فرصتی برای تامین خوراک معرفی فرصت‌ها است. زمانی موفقیت بدست می‌آید که فرصت‌های سرمایه‌گذاری دقیق شناسایی شود که در این رویدادها این فرصت به وجود می‌آید.