وی افزود: حضور بیش از ۹۰ درصد نمایندگان در جشنواره فوق و فروش نقدی بیش از ۲۶ هزار فقره بیمهنامه در رشتههای مختلف اموال و حوادث انفرادی در مدت یاد شده، با تولید حق بیمهای بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال موید این تلاش بوده است.
خالدی مهر گفت: بررسی عملکرد نمایندگان در مدت برگزاری جشنواره نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حاکی از افزایش ۴۰ درصدی فروش نقدی محصولات بیمهای است که این مهم مشخصاً به ایجاد نقدینگی مناسب، بهبود ارائه خدمات به بیمهگزاران و همچنین توسعه بازار کمک شایانی کرده است.
مدیریت بازاریابی ضمن تقدیر صمیمانه از تلاشها و زحمات نمایندگان و شبکه فروش و ابراز خرسندی از انگیزه مضاعف آنها برای حضور هرچه بیشتر در بازار بیمه افزود: بر اساس سیاست های ابلاغی مدیریت ارشد و همچنین تاکید معاونت فروش و بازاریابی، برگزاری جشنوارههای متنوع برای شبکه فروش و بیمهگزاران در دستور کار قرار گرفته تا علاوه بر پویایی مستمر در فعالیت نمایندگان، شاهد ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات بیمهای به بیمهگزاران گرامی باشیم.