اشتراک گذاری :
وی تصریح کرد: پیش از این، راههای ارتباطی دیگری نیز برای ارتباط مستقیم با مسافران فراهم بوده که از این میان میتوان به تلفن ارتباط مردمی به شماره ۶۴۵۳۶۴۵۳ اشاره کرد. مسافران میتوانند با تماس با این شماره، پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و مشکلات یا نظرات خود را با کارشناسان مترو در میان بگذارند.
مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه در ادامه به سامانه پیامکی این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی همچنین میتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را به شماره 30004277 پیامک کنند. این پیامها بهدقت بررسی و در صورت نیاز برای پیگیری به مسئولان ذیربط در شرکت ارسال خواهند شد.
هادی زند در پایان گفت: امیدواریم با گسترش این راههای ارتباطی و تعامل بیشتر با مسافران، بتوانیم تجربهای بهتر از سفرهای شهری در مترو را فراهم کنیم.