بانک سپه با ریال دیجیتال،باشگاه مشتریان و بانکداری ویدئویی به همایش بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت آمد

سه محصول جدید بانک سپه بیانگر تعهد و پیشرفت(+گزارش تصویری)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ این رویداد با حضور دکتر محسن صدر ،معاون وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات،دکترابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه و جمعی از مدیران و متخصصان صنعت بانکداری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

ریال دیجیتال: به عنوان تحولی کلیدی در نظام پولی کشور، این محصول با هدف افزایش شفافیت، امنیت و سرعت تراکنش‌ها توسعه یافته و بستری برای دیجیتالی‌سازی فرآیندهای مالی فراهم می‌کند.

باشگاه مشتریان: پلتفرم باشگاه مشتریان بانک سپه، با هدف ارتقای تعاملات مشتریان و ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده، امکان بهره‌مندی از امتیازات ویژه را برای کاربران فراهم می‌آورد.

بانکداری ویدیویی: این محصول جدید، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته ویدیویی، تجربه مشتریان در تعامل با خدمات بانکی را بهبود بخشیده و فرآیندهای بانکی را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند.

بیشتربخوانید:

رتبه نخست بانک سپه در شبکه شاپرک

دکتر ابراهیمی در این مراسم اظهار داشت: “رونمایی از این سه محصول، بیانگر تعهد بانک سپه به پیشرفت فناوری و نوآوری در صنعت بانکداری است. ما مصمم هستیم که در مسیر ارائه خدمات هوشمند و دیجیتالی به مشتریان گام‌های موثری برداریم.”
یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، که در تاریخ‌های ۵ و ۶ آذر ۱۴۰۳ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، بستری برای معرفی آخرین دستاوردهای بانکداری و پرداخت کشور است. بانک سپه با رونمایی از این سه محصول نوآورانه، نقش پیشرو خود را در این صنعت به نمایش گذاشته است.

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

آخرین اخبار سایت