بانک گردشگری حامی کارمندان شد

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ یکی از مهمترین بخشهایی که انسان با آن دست به گریبان بوده، معاملات است. از هنگامی که انسان پی برد تمام نیازهای خودش را نمی تواند تامین کند و لازم است بسیاری از آنها را از دیگران تهیه کند، معاملات مطرح شد که در ابتدا به صورت معامله کالابه کالا فعال شد، اما پس از گذشته مدتی کالای واسطه ای و در نهایت پول اختراع شد. انسان گمان کرد با اختراع پول همه چیز را مدیریت خواهد کرد، اما پول چالشهای خاص خودش را داشت که خطر نقل و انتقال پول، آلودگی ناشی از دست به دست شدن، پاره شدن و بسیاری موارد دیگر باعث شد تا نگاه متفاوتی به پول ایجاد شود که در نهایت نقل و انتقال پول در فضای مجازی تعریف شد.

اما این نقل و انتقال نیز همواره در حال تحول بود و به ابزارهای گوناگونی برای تسهیل نیاز داشت. یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین روشها، پایانه‌های فروش یا دستگاههای کارتخوان هستند که شرکتهای بسیاری در این عرصه فعال شدند. بانک گردشگری نیز بخوبی وارد این عرصه شد و با نصب دستگاه‌های کارت‌خوان، با قدرت در مراکز فروش کالا و خدمات حضور یافت. روش بکارگیری دستگاه کارتخوان به اندازه ای اهمیت یافته که صاحبان کسب‌وکار یا فروشگاهی به سوی نصب دستگاه کارتخوان رفتند.

بانک گردشگری پیشرو در خدمات بانکی

بانک گردشگری طی سال‌های فعالیت خود همواره در تلاش بوده تا علاوه‌بر حوزه گردشگری، خدمات خود را به طرق مختلف به سایر اقشار مختلف جامعه برساند.

این بانک محبوب، تمام ویژگی‌های یک بانک مدرن را دارا است و مسئولان آن همیشه سعی کردند تا از آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت بانکداری، در خدمات خود بهره‌ گیرند.

«زی کارت» همراه همیشه کارمندان

بانک گردشگری به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام و مایحتاج ضروری و روزانه ایشان، اقدام به طراحی “زی کارت”، کارت تسهیلات بدون سود نموده است. سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در صورت تمایل به ارائه این تسهیلات به کارکنان خود می توانند از قابلیت های ویژه زی کارت بانک گردشگری بهره مند شوند.

زی کارت در قالب یک بن کارت به نام کارکنان سازمان صادر می گردد. بدین منظور نیاز است تا سازمان مربوطه سپرده ای نزد بانک گردشگری افتتاح نماید. در خصوص سازمانهای دارای ممنوعیت به افتتاح سپرده نزد بانک امکان ایجاد سپرده در قالب بن کارت برای سازمان فراهم شده است.

مبلغ تسهیلات شارژ شده در کارت در مبالغ مشخص 100، 200، 300، 400 و 500 میلیون ریالی است. مبلغ تسهیلات هر فرد به نحوی تعیین می گردد که مبلغ هر قسط حداکثر 40 درصد حقوق و مزایای ماهانه مشتریان باشد.

بیشتر بخوانید:
حمایت بانک گردشگری از همه اقشار جامعه

در زی کارت تسهیلات با نرخ 4 درصد پرداخت می گردد و مبلغ تسهیلات در 12 قسط مساوی از محل حقوق ماهانه پرسنل دریافت خواهد شد و نحوه بازپرداخت اقساط توسط سازمان متبوع و به صورت کسر از حقوق پرسنل صورت خواهد پذیرفت.

زی کارت صرفا در فروشگاه های طرف قرارداد بانک قابل استفاده بوده و امکان خرید متقاضیان از دستگاه های کارتخوان و درگاه های پرداخت این فروشگاه ها فراهم است. در حال حاضرامکان استفاده از زی کارت در «فروشگاه های سرای ایرانی» امکان پذیر است.