به نظر شما بهترین شخص برای ریاست مجلس دوازدهم کیست؟

منطقه آزاد کیش؛ آماده دریافت پیشنهادات سرمایه‌گذاران(+ فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نمایشگاه اکسپوی تهران امسال مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته است.

 

وحید زارع فکری افزود: هر مجموعه اقتصادی لازم است در چنین نمایشگاهی حضور یابد تا ظرفیت‌ها خود را به نمایش بگذارد و بین مخاطبین خود و بین فعالین اقتصادی یک شناختی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: ما درنمایشگاه امسال بسته‌های سرمایه‌ گذاری در قالب حوزه گردشگری و در کنار آن حوزه‌های بازرگانی و گمرکات به مخاطبان معرفی کردیم.

 

زارع فکری اظهار کرد: ما 6 شهرک صنعتی به منظور پشتیبانی صنعت گردشگری در جزیره کیش داریم و برای حوزه مالی و بانکی بسته‌های مرتبط با اقتصاد دریا محور که مورد تاکید سران نظام بوده به عنوان پیشنهاد خودمان به مخاطبان ارائه کرده‌ایم.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این ما آماده دریافت پیشنهادهای جدید هم هستیم و اگر سرمایه‌گذاری پیشنهاد خارج از 160 بسته‌ سرمایه‌گذاری ما داشته باشد؛ مورد استقبال قرار می‌گیرد.

 

زارع فکری گفت: با توجه به اکوسیستم جزیره کیش ما منطقه آزاد کیش توان تولید کالای کمی را داریم و صادرات ما در این منطقه در قالب خدمات است که به دو بخش اقسیم می‌شوند یکی خدمات گردشگری و دیگری خدمات فنی مهندسی که نیمی از شرکت‌های واقع در شهرک‌هاس صنعتی ما خدمات فنی مهندسی را به سکوهای نفت و گاز خلیج فارس ارائه می‌دهند و ارزآوری خوبی دارند و تراز تجاری ما را مثبت می‌کنند.

 

معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: علاوه بر این ما توسعه خوبی برای جذب گردشگر خارجی داریم و گردشگران خارجی با نرخ‌ها و تعرفه‌های بین‌المللی از ما خدمات می‌گیرند که این موضوع باعث افزایش تراز تجاری می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

آخرین اخبار سایت