به نظر شما بهترین شخص برای ریاست مجلس دوازدهم کیست؟

طرح نگین آتیه بانک سپه، قدرت خرید را 3 برابر می‌کند

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی همواره در تلاش بوده تا با توجه به شرایط اقتصادی کشور، مردم را در تامین نیازهای خود یاری کند.

 

این بانک که حالا 99 ساله شده است، هر از چندگاهی طرح‌هایی را با توجه به وضعیت اقتصادی کشور معرفی می‌کند که مشتریان بانک سپه می‌توانند با استفاده از شرایط اقتصادی خود، از این طرح‌ها استفاده کنند.

 

طرح «نگین آتیه» بانک سپه، یکی از طرح‌های متعدد این بانک است که مشتریان می‌توانند از آن استفاده کنند. بانک سپه معتقد است که طرح نگین آتیه برای افرادی که اهل حساب و کتاب هستند، در نظر گرفته شده است و مشتریان می‌توانند با استفاده از آن قدرت خرید خود را تا 3 برابر افزایش دهند.

 

شما که اهل حساب و کتاب هستید و مدیریت مالی کسب و کار یا مخارج خانواده برایتان حائز اهمیت است، می توانید با خیال راحت روی طرح نگین آتیه حساب باز کنید و با انتخاب تعداد اقساط و نرخ سود دلخواهتان ازتسهیلات مربوط به این طرح در زمان نیازتان بهره مند شوید.

 

این طرح از نوع سپرده کوتاه مدت ماه شمار به حساب می‌آید که نرخ سود علی‌الحساب سپرده 0.01 درصد است.

نسبت مبلغ تسهیلات به میانگین سپرده 50 الی 200 درصد و حداقل مبلغ میانگین‌گیری 1 میلیون تومان است. مبلغ پرداخت تسهیلات در این طرح بین 2 میلیون تا 5 میلیارد تومان و نرخ سود تسهیلات نیز 8 الی 23 درصد است.

 

با افتتاح حساب سپرده ویژه طرح نگین آتیه بر اساس میانگین موجودی سپرده خود در دوره زمانی دلخواه (2 الی 12 ماهه) بر اساس نقدینگی مورد نیازتان از انواع حالت های تسهیلاتی در اقساط، نرخ سود و مبالغ متنوع (تا 2 برابر میانگین حساب) استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: اولویت بانک سپه کمک به محرومین بیکار

 

این طرح برای افرادی که میزان نقدینگی مورد نیازشان بیش از میزان پس اندازشان باشد، درنظر گرفته شده است. متقاضیان تسهیلات شامل صاحبان اصناف و مشاغل خرد و مشتریان آن‌ها (مثل کارمندان، کارگران، فرهنگیان، هنرمندان، دانشجویان، متخصصین از جمله پزشکان و مهندسین و همچنین کارکنان اصناف و مشاغل) است.

 

این حساب از نوع حساب‌های متمرکز بانک سپه است و دارنده این حساب می‌تواند از خدمات سامانه‌های بانکداری اینترنتی، تلفن‌بانک و همراه بانک نیز بهره‌مند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *