به نظر شما بهترین شخص برای ریاست مجلس دوازدهم کیست؟

 ساخت و ساز در پارک لاله به کجا می‌رسد؟

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

عضو کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران گفت: شهرداری قول داده است که فعلا ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شود.
 

«جعفر بندی شربیانی» عضو کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شده‌ است؟ گفت: بنابر اطلاعاتی که همکاران ما دریافت کرده‌اند، فعلا ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شده است.

 

وی درباره مطرح شدن این موضوع در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران گفت: همه طرح‌هایی که در شهر تهران از حیث معماری و شهرسازی و ساخت و ساز است، در شورا و در کمیسیون‌های مربوطه باید بررسی شود.

 

عضو کمیسیون شهرسازی و شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شهرداری قول داده است که فعلا ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شود.

 

شربیانی ادامه داد: حفظ فضای سبز شهر تهران موضوع مهمی است و هر گونه ساخت و سازی که منجر به قطع درختان شود با هر عنوانی اتفاق بدی است. نکته بعدی اینکه سرانه‌هایی که در اقصی نقاط شهر وجود دارد، باید به لحاظ اهمیت و ضرورت سنجیده شود و بررسی شود که آیا الان در حال حاضر این امکانات را نیاز داریم یا خیر؟ یا می‌شود برای دوری از یک بحران یا عدم رضایت اکثریت مردم، جایگزینی را برای ایجاد این امکانات در مجاورت آن نقطه داشت و اگر جای جایگزین بود از آن استفاده شود.

 

وی تصریح کرد: نکته دیگر این است که بالاخره سرانه‌ها را باید در دل محلات توزیع کنیم. این کار به نظر می‌رسد بهتر باشد تا در مکان‌های عمومی این کار را کنیم. معتقدم این موضوع باید در کمیسیون بررسی شود و بهتر است که این نوع فضاها در محلات گسترش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *