به نظر شما بهترین شخص برای ریاست مجلس دوازدهم کیست؟

مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورایعالی مناطق آزاد خبر داد

رکورد شکنی مناطق آزاد در نوروز

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ محمدفرزاد میرزایی قلعه، منطقه آزاد اروند را به عنوان پرمسافرترین منطقه آزاد کشور با حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر در ۲۰ روز معرفی کرد و افزود: این مورد در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

 

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور از ترافیک پروازی بالای ۲۵۰۰ پرواز و کسر تاخیر پروازی ۲۰ دقیقه‌ای در فرودگاه‌های مناطق آزاد خبر داد و بیان کرد: این شرایط نشان از سطح هماهنگی بالا بین اعضای ستاد خدمات سفر مناطق آزاد دارد که قطعا نتیجه تلاش تمام همکاران بوده است.

 

او همچنین گفت: در تعطیلات نوروز، مناطق آزاد بالغ بر ۷۰ برنامه هم‌زمان برای میزبانی از مسافران عزیز را در قالب طرح افطار تا سحر در برنامه‌های خود داشتند.

 

بیشتر بخوانید:

 

میرزایی به رشد ۲ درصدی اشغال هتلی در مناطق آزاد نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: میانگین ضریب اشغال تخت هتلی و اقامتگاه‌های مناطق آزاد به ۹۸ درصد رسید و در بعضی از مناطق مانند کیش و ماکو ۱۰۰ درصد بود.

 

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی تاکید کرد: مناطق آزاد تا پایان تعطیلات عید فطر آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *