اظهارات ابوترابی تکذیب شد؛

دکتر منوچهر متکی تماس تلفنی با ابوترابی نداشته است

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ دکتر احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم  تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس  در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات ابوترابی نماینده محترم نجف آباد در خبرگزاری جمهوری اسلامی را تکذیب و افزود: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.
گفتنی است منوچهر متکی به دفعات در گفتگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش درمورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهار نظر خواهد کرد.

به گزارش خبرداری، پیش از این ابوالفضل ابوترابی عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از رایزنی‌های حضوری ۴ گزینه ریاست مجلس با منتخبین مجلس دوازدهم خبر داده بود.

وی اظهر کرده بود: محمد باقر قالیباف در حال برگزاری نشست‌هایی به صورت فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم با موضوع و دستور کار ریاست مجلس آینده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفته بود: همچنین مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی نیز دیدارهای فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم برای معرفی خود به عنوان نامزد ریاست مجلس و ارائه برنامه‌هایشان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی افزود: ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی در تماس‌های تلفنی با بنده، آمادگی‌شان برای نامزدی ریاست مجلس آینده را اعلام کرده و عنوان کردند که با توجه به اینکه این توانمندی را برای بر عهده گرفتن ریاست مجلس آینده در خود می‌بینند پا در عرصه گذاشته‌اند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف نیز در مذاکرات حضوری که با بنده و نمایندگان داشتند، آمادگی خود برای ریاست مجلس آینده و نامزدی برای این جایگاه را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می‌شوند

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار گزینه‌های ریاست مجلس، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز خود را به عنوان گزینه نائب رئیسی مجلس به منتخبین معرفی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *