به نظر شما بهترین شخص برای ریاست مجلس دوازدهم کیست؟

دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

بورسیا دورتموند در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری‌سن‌ژرمن به پیروزی رسید تا با برتری در مجموع دو بازی، به فینال صعود کند.

 

در چارچوب بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بورسیا دورتموند از ساعت ۲۲:۳۰ دیشب در وزشگاه پارک‌دوپرس پاریس به مصاف هم رفتند.

 

در حالی نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید که تلاش‌های کیلیان امباپه هم ثمری نداشت و ستاره فرانسوی، کمتر توانست دروازه دورتموند را به خطر بیندازد.

 

نیمه دوم را هم پاری‌سن‌ژرمن طوفانی آغاز کرد و در حالی که در اولین دقیقه این نیمه می‌توانستند به گل برسند، زائر امری در جلوی دروازه، توپ را به تیر کوبید تا بهترین فرصت پاریس از دست برود و مانند بازی اول باز هم شانس با پی‌اس‌چی یار نباشد.در نهایت دورتموند توانست با نتیجه یک بر صفر پاری‌سن‌ژرمن را مانند بازی رفت شکست دهد و با برتری دو بر صفر در مجموع دو بازی نیمه‌نهایی راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

بیشتر بخوانید: برترین تیم فوتبال جهان کدام است؟

 

در دیگر بازی نیمه‌نهایی، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ رئال مادرید و بایرن مونیخ که در بازی رفت به تساوی 2-2 رسیده‌اند، در بازی برگشت به مصاف هم می‌روند تا تکلیف دومین صعود کننده به فینال 12 خرداد در ورزشگاه ویمبلی لندن مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *