۵۰ لکوموتیو به مزایده گذاشته می‌شود

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در زمینه خودکفایی در حوزه‌های لوکوموتیو به ویژه موتور به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم، گفت: بنا داریم نهضت احیای خطوط متوقف را با کمک مردم به پیش ببریم و در این راستا ۵۰ لکوموتیو متوقف را در خرداد ماه به مزایده خواهیم گذاشت تا آنها را احیا کنیم.

 

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته امروز (شنبه) در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن افتتاح شد و آغاز به‌کار کرد.

 

سید میعاد صالحی -مدیرعامل راه‌آهن- در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از گلوگاه‌های اصلی صنعت ریلی موضوع فناوری و تکنولوژی است با این حال در چند سال گذشته شرکت‌های دانش بنیان داخلی رشد بسیار خوبی را داشته‌اند.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به زودی خبرهای خوبی از این حوزه خواهیم داشت، ادامه داد: در زمینه خودکفایی در حوزه‌های لوکوموتیو به ویژه موتور به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم.

بیشتر بخوانید:https://khabardaari.ir/

صالحی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ با توجه به شعار سال و احکام برنامه هفتم توسعه تلاش می‌کنیم تا نهضت احیای خطوط متوقف را با کمک مردم به پیش ببریم و در این راستا ۵۰ لکوموتیو متوقف را در خردادماه به مزایده خواهیم گذاشت تا آنها را احیا کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *