کشف بیش از ۱۲۰ کیلوگرم شیشه در ارومیه

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف بیش از ۱۲۰ کیلوگرم شیشه افغانی و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی موادمخدر در شهرستان ارومیه، خبر داد.

 

 

سرهنگ سامان غنی زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و توزیع و فروش موادمخدر از نوع شیشه افغانی توسط سوداگران مرگ در شهرستان ارومیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

 

 

وی افزود: مأموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با انجام تحقیقات و اقدامات تخصصی، متهمان را شناسایی و مورد تعقیب و مراقبت نامحسوس قرار دادند تا اینکه  با هماهنگی مرجع قضائی و در عملیاتی ضربتی متهمان را در منزلشان دستگیر کردند.

 

 

جانشین انتظامی استان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۲۰ کیلوگرم شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود کشف  و در این خصوص ۳ نفر متهم دستگیر، دو دستگاه خودروی پژو پارس توقیف و دو قبضه اسلحه(کلت کمری، اسلحه شکاری) کشف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

بیشتربخوانید:

دلیل علاقه نسل جدید به روانگردان ها

 

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ غنی زاده با تاکید بر مبارزه قاطع و همیشگی پلیس با پدیده موادمخدر خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه اخبار در خصوص فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را از طریق تماس تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *