براساس پیش‌بینی‌ها؛

پرسپولیس جام را بالای سر می‌برد

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل مس رفسنجان قطعا قهرمان خواهد شد اما احتمالات دیگری هم برای تعیین سرنوشت قهرمانی وجود دارد.
به گزارش خبرداری به نقل از ورزش سه، اگر مسعود ریگی و مهدی ترابی دو گل پرسپولیس را به ثمر نمی‌رساندند، حالا استقلال صدر جدول را در اختیار داشت یا اگر شلیک روزبه چشمی به گوشه دروازه محمدرضا اخباری نمی‌رفت، حالا استقلال برای قهرمانی فقط باید منتظر شکست پرسپولیس می‌نشست و تنها پنج درصد برای قهرمانی شانس داشت اما حالا اوضاع طوری رقم خورده که نه صدرنشین از قهرمانی اطمینان کافی دارد و نه تیم دوم از امید خیلی زیادی برای فتح جام برخوردار است.

 

موقعیت کنونی کورس قهرمانی لیگ برتر شباهت جالبی به بازی موش و گربه دارد. درست یک هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده و تنها احتمال کسب صفر، یک یا سه امتیاز برای هر دو تیم موجود است. بنابراین تنها 10+1 حالت برای تعیین لیگ برتر وجود خواهد داشت و شرایط دیگری وجود ندارد.

 

پرسپولیس در هفته پایانی میزبان مس رفسنجان خواهد بود و تیم استقلال باید به مصاف پیکان برود. نکته مهم اینکه متغیر محل بازی در جدول آمار و احتمال مورد محاسبه قرار نمی‌گیرد، به طور مثال پرسپولیس در استادیوم آزادی شانس بیشتری برای پیروزی دارد و این فصل امتیازات خانگی بیشتری را نسبت به خارج خانه کسب کرده و از سوی دیگر اگر استقلال در حضور تماشاگرانش بازی کند، با احتمال پیروزی بیشتری مواجه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *