ورود ۲+۶ رام قطار به چرخه مترو پایتخت

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در نیمه نخست امسال تعداد ۱۲ رام قطار اورهال شده که تعمیرات اساسی و نوسازی ۶ رام قطار در سه‌ماهه اول و ۶ رام قطار در سه ماه دوم انجام شده است.
مسعود درستی اظهار کرد: پروژه اورهال ۲۹ رام قطار مترو از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ کلید خورد و در قالب این پروژه در ۶ ماه نخست امسال ۱۲ رام قطار اورهال شد.

وی در ادامه گفت: در کنار این ۶ رام قطار که به‌تازگی اورهال شده و قرار است وارد چرخه خدمات‌رسانی مترو شوند، ۲ رام دیگر که به دلیل خرابی و نداشتن قطعات امکان سرویس‌دهی نداشتند و از چرخه خدمات‌رسانی خارج شده بودند نیز پس از تأمین قطعه، اورهال شده و وارد چرخه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: از ۶ رام قطار ۵ رام از مدل AC و یک رام از نوع DC پلاس است. از این ۵ رام قطار Ac  اورهال شده یک رام قطار در خط ۷، یک رام در خط ۳، سه رام در خط ۱ و یک قطار DC پلاس در خط ۲ فعالیت خواهند داشت.

درستی در خصوص هزینه اورهال این قطارها گفت: برای ارتقا و اورهال قطار DC  حدود ۴۵ تا ۵۰ میلیارد و برای اورهال قطارهای AC  نیز حدود ۳۰ الی ۳۵ میلیارد هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *