اردیبهشت در بهشت

نمایشگاه صنعت پخش ایران در جزیره درخشید (+ فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ تحلیل کارشناسان و مدیران و معاونت‌های وزارت صمت و همکاری و امضای تفاهمنامه‌های فی‌مابین ، حالی خوش و روحی تازه در صنعت پخش ایران دمید و شکوه و عظمت استقبال مخاطبین خاص در برگزاری این رویداد و همراه با پنل‌ها، نتیجه خوبی از برگزاری این نمایشگاه را به ارمغان می‌آورد.

 

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش کیش گفت: نمایشگاه سال قبل با امسال هم از لحاظ تعداد شرکت‌کننده وهم لحاظ تنوع، متفاوت بوده است.

 

علیرضا شاه‌میرزایی افزود: ما به تازگی از پخش‌های تریپل در بخش توزیع استفاده می‌کنیم که بهره وری را بسیار بالا می‌برد و بنابراین کاهش هزینه را به دنبال دارد.

 

وی ادامه داد: گفته می‌شود در نمایشگاه امسال 7 نمایشگاه تریپل ایجاد شده و دریافت مجوز آن‌ها به انجمن پخش محول شده است.

 

دکتر علی بهبود (مجری): وقتی صحبت از صنعت پخش می‌شود این سوال پیش می‌آید که آیا این شرکت‌ها رقیبند یا رفیقند؟

 

شاه‌میرزایی افزود: صنعت پخش در دنیا از تریپل هم عبور کرده است؛ ولی موانع فرهنگی و یا نظام عمده فروشی و خرده فروشی سنتی باعث شده تا ما همچنان نتوانیم شاهد توسعه بیشتر این بخش باشیم.

 

بیشتر بخوانید: حرفه‌ای شدن از الزامات صنعت پخش است (+ فیلم)

 

وی با بیان اینکه ما باید از فناوری‌های جدید استفاده کنیم تا شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم گفت: وقتی ما بتوانیم پخش را باکمترین هزینه و بهره‌وری بالا انجام دهیم، همه افراد از تولیدکننده تا مصرف‌کننده سود می‌برند.

 

شاه‌میرزایی  بابیان اینکه درحال حاضر در برخی از کالاها تولیدکنندگان متضرر می‌شوند، افزود: اگر بخواهیم قیمت را بالا بریم مصرف‌کننده ضرر می‌کند و اگر بخواهیم قیمت پایین باشد، تولیدکننده زیان می‌کند و راه این مشکل این است که نظام توزیع کمترین هزینه را ایجاد کند که این اتفاق با پخش‌های مویرگی و پخش‌های طرف سوم (تریپل) و با استفاده بهتر از فناوری اطلاعت در حال اتفاق افتادن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

آخرین اخبار سایت