نقش پررنگ شرکت به‌تاش سپاهان در حمل‌و‌نقل ریلی منطقه (+ فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ رئیس هیات مدیره شرکت حمل‌و‌نقل مجتمع صنایع ریلی به‌تاش سپاهان گفت: ما سعی کردیم از جوانان نخبه و فارغ‌التحصیل متخصص، چه درصنعت ریل و چه در بخش تعمیرات و قطعات استفاده کنیم وتوانستیم تیم‌های خیلی خوبی را ساماندهی کنیم.

 

مهندس خیرالله سلیمیان افزود: با توجه به توصیه رهبری درباره پررنگ‌تر شدن نقش بخش خصوصی در کشور، ما تلاش کردیم  از نخبه‌های علمی، اجرایی، عملیاتی و سایر بخش‌ها استفاده کنیم، تا افزایش راندمان و کاهش هزینه را رقم بزنیم و گام‌های خیلی موثری در این زمینه برداشتیم.

 

وی ادامه داد: در مبحث حمل بارهای ترانزِیتی، بازاریابی‌های خیلی خوبی کردیم و در بخش سرمایه‌گذاری نیز در بازار افغانستان ورود موفقی داشتیم و اولین سری واگنی که در حمل و نقل ریلی افغانستان به کار گرفته شدند واگن‌های باری ما بودند و باری را که ازترکیه به سمت افغانستان و بالعکس راهی می‌شدند توسط شرکت به‌تاش سپاهان حمل می‌شد.

 

سلیمیان اظهار کرد: در سال 1401 و 1402 ما رتبه اول را در حمل بارهایی که از ترکمنستان به دبی و بالعکس منتقل می‌شدند داشتیم؛ اما از آنجایی که بعضی‌ها حضور بخش‌خصوصی را در بخش ریلی برنمی‌تابند کمر به انهدام این شرکت بستند.

 

رئیس هیات مدیره شرکت حمل‌و‌نقل مجتمع صنایع ریلی به‌تاش سپاهان افزود: متخصصان ما در بخش دانش‌بنیان‌ها و سایر بخش‌ها طبق فرموده‌های رهبری می‌توانند تحریم‌ها را خنثی و بی‌تاثیر کنند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

 

وی تصریح کرد: ما یک ساختار سنگینی در بخش حمل و نقل ریلی داریم و کشورهایی که برای این موضوع به سمت ایران می‌آیند با یکسری مشکلات مواجه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *