مناطق آزاد با تدارک سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری به نمایشگاه گردشگری آمدند (+فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

مناطق آزاد با تدارک بسته‌های سرمایه‌گذاری به ارزش 1 میلیارد دلار در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته حاضر شدند.
محمدفرزاد میرزایی مدیرکل گردشگری شورای عالی مناطق آزاد در گفتگو با خبرنگار پول نیوز گفت: در این نمایشگاه شورای عالی مناطق آزاد با 8 منطقه آزاد شرکت داشته و این شورای با شرکت در این نمایشگاه ضمن هویت بخشی به گردشگری به معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌‌گذاری در مناطق آزاد نیز پرداخته است.

 

وی افزود: مناطق آزاد در نمایشگاه گردشگری با تدارک بسته‌های سرمایه‌گذاری به ارزش 1 میلیارد دلار در این نمایشگاه حاضر شده‌اند. در دولت سیزدهم در حوزه گردشگری تاکید بیشتر بر این موضوع شد تا ریل گردشگری بر هویت محوری قرار بگیرد و مصداق کامل اقتصاد مقاومتی را در معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری خود قلمداد کرد.

 

 

میرزایی همچنین درباره هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: به نظر من هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران می‌تواند عرصه خوبی برای کنشگران حوزه گردشگری باشد تا بتوانند با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری مناطق آزاد آشنا شوند.

 

گفتنی است؛ نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، یکی از مهمترین رویدادهای صنعت گردشگری و صنایع وابسته در جهان است که هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی و تبلیغ مقاصد گردشگری، فرهنگ و صنایع دستی محلی است و به عنوان یک پل ارتباطی بین صنعت گردشگری و صنایع وابسته به شمار می‌رود.

 

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته؛ از 23 تا 26 بهمن ماه، میزبان علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *