مقامات اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور چه واکنشی نشان دادند؟

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشور در حین خدمت‌رسانی و افتتاح سد در استان آذربایجان شرقی (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) طی سانحه‌ای به شهادت رسید. آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده‌اند که همگی به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

 

وزیر راه و شهرسازی با انتشار تصویری در صفحه فضای مجازی خود شهادت رئیس جمهور و اعضای هیأت همراه وی را تسلیت گفت. در پیام تسلیت بذرپاش آمده است: ‬ ‏خداحافظ حلیم و خستگی ناپذیر و باغیرت، خیلی زود برای حسن خلق و مردم دوستیت دل تنگ می‌شویم. سید دوست داشتنی و امام‌رضایی من؛ این قرارمان نبود…

شهادت و همجواری با امام شهیدان و صالحان

 

وزیر نفت در پیامی شهادت خادم ملت و «شهیدجمهور» سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: «انالله و اناالیه راجعون؛ مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا؛ با قلبی آکنده از اندوه، شهادت جانگداز شهیدجمهور حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری محبوب و یاران و همراهان گرامی ایشان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، همکاران ایشان در دولت و عموم آحاد ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

بیشتربخوانید:

 

خادم الرضا، آیت‌الله رئیسی در طول حیات پربرکت خود در دولت سیزدهم، توسعه زیرساخت‌های صنعت آب و برق را در اولویت برنامه‌های دولت مردمی قرار داد و در سایه رهنمودهای داهیانه ایشان بود که اقدامات و تلاش‌های وافری در جهت رفع مشکلات مردم و تأمین نیازهای ایشان در زمینه آب و برق صورت پذیرفت. اگرچه شهادت این ابر مرد تاریخ ایران اسلامی و دیگر همراهان شهید ایشان ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای ملت بزرگ ایران است، اما رویکردها و گام‌های بلند ایشان در مسیر خدمتگزاری به مردم توسط دیگر سربازان و همسنگران ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *