نماینده مردم تهران عنوان کرد:

مردم تهران رای خود از قالیباف را پس گرفتند(+ فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ نماینده مردم تهران گفت: مجلس دوازدهم رویکرد انقلابی‌تری نسبت به مجلس یازدهم خواهد داشت و با توجه به ترکیب جدیدی که نسبت به مجلس یازدهم پیدا کرده و جمع قابل توجهی از نمایندگان انقلابی هم در این مجلس حضور پیدا کرده‌اند؛ ما امید داریم که این مجلس بتواند اقدامات قاطعانه‌تری را در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بردارد و همینطور در زمینه فرهنگی و سیاسی و خارجی گام‌های موثرتری را بردارد.

 

کامران غضنفری افزود: توصیه من به آقای قالیباف این است که بهتر است در زمینه ریاست مجلس پیشگام نشود؛ چون 4 سال ایشان ریاست مجلس یازدهم را برعهده داشت و نتیجه آن این بود که دو سوم مردم تهران که در 4 سال قبل به ایشان رای داده بودند؛ رای خود را در این دور از وی پس گرفتند و یعنی رای آقای قالیباف حدود 66 درصد سقوط کرد که این نشان دهنده نارضایتی مردم از عملکرد این 4 سال بوده است.

 

بیشتر بخوانید: متکی بی رقیب ماند / کارنامه قالیباف؛ صندلی ریاست مجلس را از او گرفت

 

وی ادامه داد: آقای قالیباف اگر آرای مردم برایشان مهم است؛ باید برای احترام به رای مردم از ریاست مجلس کناره‌گیری کنند و دوباره کاندیدای ریاست مجلس نشوند؛ چون وقتی ایشان اصرار داشته باشند که دوباره ریاست مجلس را در اختیار داشته باشند معناش این است که رای مردم برای او هیچ اهمیتی ندارد و این موضوع شائبه قدرت‌طلبی را ایجاد می‌کند که این موضوع خوبی اصلا نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *