منتخب نماینده تهران:

مجلس نیازمند تحول و رویکردی جدید است

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم گفت: مقبولیت؛ رمز تداوم کار یک دولت و یک نظام است و در حوزه مجلس این یک سوال اساسی است که آیا مجلس مقبولیت لازم را در بین جامعه دارد؟
منوچهر متکی در برگزاری مراسم «نشست وحدت برای تحول»، افزود: به نظر من ما باید مقبولیت مجلس را افزایش دهیم و این نیازمند تغییر و تحول در کار مجلس است و باید تغییراتی در آیین‌نامه داخلی مجلس صورت گیرد.

وی ادامه داد: در دوره‌های مختلف مجلس، یکی از بزرگترین دغدغه‌های اعضای کمیسیون رسیدن به جایگاه ریاست آن کمیسیون است و در طول سال بعضی از اعضا همه تلاش خود را می‌کنند تا به این جایگاه برسند.

متکی ادامه داد: به نظر من کمیسیون‌ها باید بر دستگاه اجرایی نظارت داشته باشند و اگر مشکلی در اجرا به‌وجود آمد؛ کمیسیون مربوطه نیز باید پاسخگو باشد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نماینده مجلس دوازدهم اظهار کرد: ما باید نگاه متحولی درباره کارکرد مجلس، کارکرد کمیسیون‌ها و کارکرد ریاست مجلس داشته باشیم تا شاهد یک مجلس با مقبولیت بالا و کارکرد قابل قبول باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر تغییرات متعددی در آیین نامه نویسی داخلی مجلس ایجاد شد که به سمت ریاست محور رفته در حالی که باید به سمت صحن محور باشد و این موضوعاتی است که در هم اندیشی ها مطرح می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *