دکتر منوچهر متکی درجریان بازدید از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی:

متخصصین ایرانی با وجود تحریم‌ها گام‌های خوبی برای صاردات برداشتند (+ فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟  

نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم گفت: امروز توفیقی شد تا از نمایشگاه مهم نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید داشته باشیم و در جریان گزارش‌هایی از چگونگی و روند بازاریابی‌ها و میزان گردش مالی سالانه این صنعت قرار بگیریم.

 

دکتر منوچهر متکی با بیان اینکه مشارکت کنندگان در این نمایشگاه مشکلاتی در زمینه ثبت سفارش‌هایی که از محل ارز حاصله از فروش محصولات داشتند، اظهار کرد: ایران به عنوان یکی از بازیگران قدیمی‌ درتولید نفت است که بیش از یک قرن در این صنعت حضور دارد و می تواند در حوزه فرآوری های نفتی و پرهیز از خام  فروشی گام‌‎هایی را بردارد.

 

وی افزود: قدم های خوبی تا به حال در این زمینه برداشته شده است که علیرغم تحریم های موجود، متخصصین ما توانستند ظرفیت‌های خوبی را برای صادرات فرآورده‌های نفتی و محصولات گازی به دنیا داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: متکی گزینه مناسبی برای ریاست مجلس است؟

 

وزیر اسبق امور خارجه کشورمان درباره نمایشگاه نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی گفت: امسال از این نمایشگاه استقبال خوبی شده است و حتی شنیده‌ام که بسیاری از فعالان این عرصه به دلیل استقبال زیاد، نتوانستند در آن حضور یابند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم نگاه های راهبردی و سیاست های کلی که مقام معظم رهبری در حوزه نفت، گاز و انرژی ابلاغ کردند؛ چراغ راه دستندرکاران این صنعت باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *