در طرح استقبال از مهر انجام شد:

صفرشویی، پایش سیستم اطلاع‌رسانی، سیستم تهویه و روشنایی قطارهای خط ۵ مترو

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ نصراله رجایی با اشاره به اینکه در طرح استقبال از مهر به هر آنچه که مستقیم با رضایت مسافری ارتباط دارد تمرکز و توجه بیشتری شده است گفت: در این طرح ۱۸ رام قطار از ۲۰ رام قطار موجود در این خط صفرشویی شده و به طور متوسط روزانه ۵۰۰ روکش پارچه‌ای صندلی‌ها شستشو و تعویض شدند.

وی تصریح کرد: سیستم‌های تهویه و اطلاع‌رسانی مسافری و روشنایی قطارها بازدید و اقدام اصلاحی نیز به‌عمل‌آمده است. همچنین در ایستگاه‌ها تجهیزاتی همانند پله‌برقی‌ها، آسانسورها و گیت‌های ورود مسافری به‌صورت ویژه بازدید و تعمیرات لازم انجام شد به‌طوری‌که اکنون این تجهیزات در خط ۵ مترو بالاترین درصد شاخص آماده به کاری را در بین خطوط مترو دارند.

مدیر ارشد خط پنج افزود: در قسمت ابنیه و آراستگی ایستگاه‌ها اقداماتی از قبیل رنگ‌آمیزی نمادهای مترو، رنگ‌آمیزی قسمت‌هایی از بناها، ترمیم سقف کاذب ایستگاه‌ها، تثبیت پلیت‌های لبه سکو، ترمیم سنگ‌فرش‌های محوطه ورودی ایستگاه‌ها، تعویض سنگ‌های شکسته پله‌های ایستگاه و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی عمومی انجام شده است.

وی با بیان اینکه نظافت و شست‌وشوی ویژه در مساحتی حدود ۱۷۴ هزار مترمربع و پاک‌سازی حریم ریلی در فضای ۴۱ هزار مترمربع نیز در ایستگاه‌های این خط در دستور کار قرار گرفته و بخش عمده‌ای از آن اجرا شده است گفت: کنترل و رفع نقص سیستم‌های اطلاع‌رسانی و بلندگوهای ایستگاهی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در طرح استقبال از مهر است.

رجایی در پایان تصریح کرد: همه کارکنان خط پنج تمام تلاش خود را در جهت افزایش رضایت مسافران و شهروندان محترم به کار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

آخرین اخبار سایت