بان

رونمایی بانک سینا از توسعه بانکداری دیجیتال(+فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

بانک سینا با رویکرد توسعه بانکداری دیجیتال ، پلتفرم ها و محصولاتی در جهت توسعه حوزه خدمات اجتماعی و اشخاص در دهمین نمایشگاه اینوکس کیش شرکت کرد .
 

مهدی باستان معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار بانک سینا در گفتگو با پول نیوز در خصوص عملکرد بانک سینا در زمینه خدمات اجتماعی و اشخاص گفت: ما در بحث توسعه محصولات و خدمات بانک سینا در حوزه کسب و کار و همچنین مبحث خدمات اعتباری که با محصولات متنوعی برای مشتریان به تفکیک گروه‌های بانکداری خرد، اشخاص، تجاری و بانکداری اختصاصی در شعب مختلف ارائه می شود ، پیشرو این صنعت می باشیم .

وی گفت: برای اجرای راهبرد‌های اصلی بانک سینا در حوزه توسعه بانکداری دیجیتال و پلتفرم  و محصولاتی که در این نمایشگاه رونمایی شد ، نشان دادیم میتوانیم بانکداری دیجیتال را توسعه دهیم.

باستان عنوان کرد: اساساً بانک سینا  در حوزه بانکداری اجتماعی، پرداخت تسهیلات، حوزه اجتماعی، اشتغال زایی و تسهیلات محرومیت زدایی پرونده درخشانی را دارد؛ همچنین در حوزه سامانه یک الگوی نوینی از بانکداری اجتماعی  ارائه داده است . سامانه سیپاز یکی از سامانه‌هایی است که بانکداری غیر حضوری و اجتماعی را در دسترسی فراگیر مالی کل کشور فراهم کرده است . در حال حاضر ارائه تسهیلات غیر حضوری در بیشتر شعب وجود دارد این تسهیلات در حوزه اجتماعی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار بانک سینا عنوان کرد: در حوزه اشخاص هم در تلاش هستیم که با هدایت منابع و تسهیلات به محل واقعی مصرف به خود تولید کنندگان انجام شود .این امر با هدایت تولید و از طریق حمایت فروش و سود فروش شرکت‌ها محقق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *