حمایت همه جانبه بانک صادرات ایران از صنعت نفت کشور

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

بانک صادرات ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین بانک کشور کارنامه درخشانی در حوزه بانکداری از خود به جا گذاشته است.

 

این بانک خوش نام که از سال 1331 به عنوان یک بانک خصوصی با نام « بانک صادرات و معادن ایران» فعالیت خود را آغاز کرد؛ از همان ابتدای تولد از پیش‌بینی‌ها فراتر رفت و توانست جای خود را تا به امروز در صنعت بانکی کشور ثبت کند.

 

ارایه خدمات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌های داخلی و پس‌اندازهای هر چند کوچک و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تمامی فعالیت‌های اقتصادی از اهداف اولیه بانک صادرات و معادن ایران بود.

 

فعالیت‌های بانک صادرات، تنها به حوزه بانکی کشور ختم نشد و این بانک تا به امروز در بسیاری از بخش‌های مختلف کشور حضور مستقیم و غیر مستقیمی داشته است.

 

به تازگی نیز با امضای تفاهمنامه‌ای با شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، بار دیگر به کمک صنعت نفت کشور آمد.

 

این تفاهمنامه به منظور توسعه همکاری متقابل برای تأمین مالی و حمایت از کمک به حل بخشی از دغدغه‌های صنعت نفت از جمله حل مشکل ناترازی گاز و ارتقای شرایط تولید و اشتغال مورد توجه قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید: سرعت، دقت و امنیت در چک‌های الکترونیک بانک صادرات ایران

 

بر اساس این تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌ها و افزایش تعاملات در زمینه‌های مرتبط، ارائه انواع خدمات مالی و بانکی ریالی و ارزی، اعطای انواع تسهیلات ریالی و ارزی و استفاده از ظرفیت ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی، صدور گواهی سپرده خاص، انتشار انواع اوراق، تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و استفاده از ظرفیت‌های محصولات نوین بانک مورد توافق  قرار گرفت.

 

محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران راهبردهای این بانک را برای حمایت از صنعت نفت و صنایع وابسته به این صنعت مورد اشاره قرار داد وگفت: بانک صادرات ایران به پشتوانه بیش از هفت دهه تجربه در زمینه تأمین مالی خرد و کلان اقتصاد کشور، نقش سازنده‌ و مؤثر خود را با استفاده از محصولات و ظرفیت‌های نوین در شعب داخلی و خارجی کشور برای کمک به تحقق اهداف «جهش تولید با مشارکت مردم» به کار خواهد گرفت.

 

مشارکت راهبردی بانک صادرات ایران با شرکت «انرژی سینا»

علاوه براین بانک صادرات ایران در اقدام جدیدی با هدف اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری مشترک (ارزی- ریالی) تفاهم‌نامه همکاری در حوزه فعالیت‌های شرکت «انرژی سینا» منعقد کرد.

 

در جریان امضای این تفاهمنامه مدیرعامل بانک صادرات ایران بر حمایت همه‌جانبه این بانک از صنایع نفتی از طریق اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *