اشتراک گذاری :
مقدم گفت: این چنین خصوصیت منطقه آزاد چابهار تکلیف را برای ما زیاد میکند و ما باید بتوانیم رضایتمندی مردم را حضور خوب و یک محیط مفرح برای آنها در این منطقه فراهم شود منطقه چابهار برای اینکه بتواند میزبان گردشگران عزیز باشد و برای اینکه بتواند واقعیتهای بکر و یک جغرافیایی زیبا به گردشگران نشان دهیم لازم است که یک برنامه سازماندهی شده داشته باشیم و حرکت کنیم.
وی گفت: آنچه که امروز داریم متناسب با علاقمندان و از آنجا که حجم علاقمندان به قاعده نیست در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ تخته اقامتی داریم که باید این را در یک برنامه فشرده به دو برابر برسانیم و همچنین در کنار آن خطوط هوایی را متناسب سازی کرده و به دنبال آن تفرجگاهها و فضاهای تفریحی بازدید کنندهها به خصوص جوانان برای تفریح میآیند برای آنها فراهم کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: در طی سالی که گذشت تعداد خطوط هوایی به دو برابر افزایش داده شده است و از آنجا که خطوط هوایی افزایش پیدا کرده ساعت پروازها هم و همچنین برای پرواز شب هم این روزها سرویس میدهیم.
مقدم عنوان کرد: در حوزه انعقاد قرارداد با شرکتها و بنگاههای اقتصادی بسیار معروف و با آوازه بالا مذاکرات و انعقاد قراردادهای انجام شده و تا امروز حداقل ۲۰۰۰ میلیارد تومان قرارداد منعقده برای کار اجرایی داریم و، اما افق ما خیلی بیشتر از اینها است و میزان تفاهمهای ما بسیار بالا است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تاکید کرد: هدف گذاری ما برای ایام نوروز این است که در کنار اینکه یک محیط معنوی را ایجاد کنیم متناسب با ایام ماه رمضان و فصل بهار باشد بتوانیم اقامتگاههای خود را افزایش دهیم و تحولی در خدمات تفرجی ایجاد کنیم.
او بیان کرد: امسال اولین سالی است که ستاد خدمات سفر نوروزی خود را تعطیل نکردیم این ستاد از نوروز ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرده است ادامه میدهد در بخشهای مختلف یک زیباسازی منظر و باید طراحیهای صورت میگرفت و با فکرها و مشاورههای جدیدی که بتوان یک فضای نویی را ایجاد کرد تبدیل به نقشه شده و در حال حاضر ایجاد شده است.
مقدم تاکید کرد: تا شب عید در حوزه بهسازی معابر و ایجاد یک محیط فرحبخش نسبت به زائرین تحولی را نسبت به سال ۱۴۰۱ ایجاد کردهایم نکته دوم این است که حتماً در بحث گردشگری و اقامتگاهی بیش از ۵۰ واحد با امکانات خدمات ویژه به ناوگان خدماتی ما اضافه خواهد شد و در تلاش هستیم گردشگری دریایی را با تمهیداتی که دیده شده است تحولی ایجاد کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان متذکر شد: فراموش نکنیم که خدمات روبنایی ما در کنار این این تحول نباید به خدمات زیربنایی و الزام آور مانند مباحث شاید در نگاه اول حداقلی، اما مهم مثل خدمات بهداشتی پارکینگها این مباحث عام نباید فراموش شود در سه ماهه سال گذشته خدمات زیرساختی با این خصوصیت را دو برابر افزایش داده و تا پایان سال میزان افزایش ما به صورتی خواهد بود که در محدوده اولیه منطقه آزاد که محیط گردشگری ما هم همین جا است را داشته باشیم.