جان دوباره پالایشگاه نفت بندرعباس با اورهال تمام ایرانی (+فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ پالایشگاه نفت بندرعباس یکی از مهم‌ترین تاسیسات صنعت نفت ایران است که نقش محوری در صادرات نفت خام و فرآورده‌های نفتی دارد. این پالایشگاه برای حفظ بهره‌وری و کارایی باید به‌طور منظم مورد بازدید و تعمیر قرار گیرد. اورهال و تعمیرات تخصصی از مهم‌ترین اقداماتی است که برای رسیدگی به وضعیت فنی تأسیسات انجام می‌شود.

 

اورهال شامل بازنگری کلی تجهیزات و واحدهای مختلف پالایشگاه است. در این فرآیند، تمام سیستم‌های اصلی از جمله واحدهای تقطیر، پاکسازی، فرآوری و ذخیره‌سازی مورد بازرسی قرار می‌گیرند. از طرفی تعمیرات تخصصی بر روی اجزای خاص و معیوب تمرکز دارد. به عنوان مثال واحدهایی مانند راکتورها، کوره‌ها، لوله‌کشی‌ها و دستگاه‌های کنترلی به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

 

انجام اورهال و تعمیرات تخصصی در پالایشگاه نفت بندرعباس به طور منظم هر ۵ تا ۷ سال یکبار صورت می‌گیرد. در این فرآیند، کلیه سیستم‌های اصلی بازنگری و بازسازی می‌شوند تا از کارایی بهینه برخوردار باشند. همچنین اجزای خاصی که نیاز به تعویض دارند تعویض و تعمیر می‌شوند. انجام منظم این فرآیندها از بروز خطا و وقفه در تولید جلوگیری می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:مهمترین فاکتور در مدیریت اچ اس ای ایجاد و القای فرهنگ ایمنی و ارائه راهکار برای خطرات پیش رو است (+فیلم)

 

اورهال و تعمیرات تخصصی پالایشگاه نفت بندرعباس توسط متخصصان و مهندسان صنعت نفت ایرانی با کیفیت بالا انجام می‌شود. تمام مراحل از جمله برنامه‌ریزی، بازرسی، تعویض اجزا و آزمایش‌های پس از تعمیر توسط این متخصصان انجام و نظارت می‌شود تا کارایی پالایشگاه به حداکثر برسد. انجام منظم این فرآیندها نقش مهمی در تأمین نیازهای داخلی کشور و صادرات فرآورده‌های نفتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *