اشتراک گذاری :
وی افزود: علت اصلی که به این شعار و به این هویت برند رسیدیم این است که برخاسته از تاریخ تمدنی جزیره قشم است. لذا اگرچه دنبال توسعه صنعت گردشگری هستیم اما مهمترین بخش برای ما هویت برند میباشد. هویت برندی که ما به دنبال آن هستیم و تصویر ذهنی که برای گردشگر و بومیان جزیره قشم ایجاد میکنیم تا آگاه شوند نسبت به تعلق خاطری که به این خاک داشته باشند.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم با تکید بر هویت برند جزیره قشم گفت: لذا ما هویت برند جزیره قشم را در لایه بومی، ملی و بین المللی تعریف کردهایم و همانطور که مشاهده میکنید سعی شده از تمام این ظرفیتها استفاده کنیم تا تمام میهمانان، بازدیدکنندگان و مردم شریف ایران یک روایت را از جغرافیا، فرهنگ تاریخی و… از جزیره قشم در این نمایشگاه مشاهده کنند.
بیشتر بخوانید: عرض اندام قشم در حضور رقبا
گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران در فضایی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و در ۲۰ سالن از ۲۳ الی ۲۶ بهمن با حضور 12 کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار میشود.