در گفتگو با معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم عنوان شد؛

تلاش منطقه آزاد قشم برای ایجاد هویت برند “جزیره جهانی قشم” (+فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

مصاحبه اختصاصی ادریس راموز معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته
راموز در پاسخ به پرسش هدف از شرکت در این نمایشگاه گفت: هدف از شرکت در نمایشگاه معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های حوزه گردشگری و صنایع وابسته آن در منطقه آزاد قشم است. سعی ما بر این بوده است که در این نمایشگاه در کنار معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های جزیره قشم در حوزه گردشگری در حوزه جغرافیا و فرهنگ بومی جزیره جهانی قشم نیز فعال باشیم و آن را معرفی کنیم.

 

وی افزود: علت اصلی که به این شعار و به این هویت برند رسیدیم این است که برخاسته از تاریخ تمدنی جزیره قشم است. لذا اگرچه دنبال توسعه صنعت گردشگری هستیم اما مهمترین بخش برای ما هویت برند می‌باشد. هویت برندی که ما به دنبال آن هستیم و تصویر ذهنی که برای گردشگر و بومیان جزیره قشم ایجاد می‌کنیم تا آگاه شوند نسبت به تعلق خاطری که به این خاک داشته باشند.

 

{$sepehr_code_1186}

 

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم با تکید بر هویت برند جزیره قشم گفت: لذا ما هویت‌‌ برند جزیره قشم را در لایه بومی، ملی و بین المللی تعریف کرده‌ایم و همانطور که مشاهده می‌کنید سعی شده از تمام این ظرفیت‌ها  استفاده کنیم تا تمام میهمانان، بازدیدکنندگان و مردم شریف ایران یک روایت را از جغرافیا، فرهنگ تاریخی و… از جزیره قشم در این نمایشگاه مشاهده کنند.

 

بیشتر بخوانید: عرض اندام قشم در حضور رقبا

 

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در فضایی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و در ۲۰ سالن از ۲۳ الی ۲۶ بهمن با حضور 12 کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

آخرین اخبار سایت