با «ایران کارت» بانک آینده؛

بعد از خرید پولتان را پس بگیرید

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ بانک آینده کارت بانکی با عنوان «ایران کارت» عرضه می‌کند که مشتریان این بانک از طریق آن می‌توانند بعد از خرید و پرداخت، درصدی از مبلغ را به حساب خود بازگردانند.

 

به گزارش خبرداری، ایران کارت، یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب، است که تمامی امکانات یک کارت بانکی عادی را دارد و می‌توانید از طریق آن به راحتی خرید کنید.

 

این کارت بر پایه مدل‌های وفادارسازی مشتریان بانک آینده است که تمامی قابلیت‌های کارت‌های بانکی مانند برداشت وجه، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی و انتقال وجه را داراست، با این ویژگی که درصد قابل توجهی از مبلغ خرید را بابت هر نوع خریدی که انجام می‌دهید به عنوان برگشت نقدی دریافت خواهید کرد. این برگشت نقدی بر اساس سطح کارت، آبی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم محاسبه شده و به ایران کارت برمی‌گرداند.

 

در هریک از سطوح ۴ گانه ایران‌کارت، با خرید از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی، درصدی از مبلغ خرید به عنوان امتیاز نقدی به شما اختصاص می‌یابد. علاوه‌بر این در ازای خرید سرویس‌های ویژه ایران‌کارت که شامل رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی و ورزشی و… می‌شود، امتیاز نقدی بیشتری (تا سقف ۱۰۰ درصد) به شما اختصاص خواهد یافت. این امتیاز به صورت پول نقد به کارت شما واریز می‌شود. لازم به ذکر است امتیاز نقدی تنها به خریدهای شما از طریق ایران‌کارت اختصاص داشته و دریافت نقدی یا کارت‌به‌کارت شامل آن نمی‌شود.

 

با انجام تراکنش‌های خرید با ایران‌کارت، امتیازاتی کسب می‌کنید. همچنین امتیازی نیز بابت موجودی و سپرده‌ای که در کارت خود دارید به صورت روزشمار کسب خواهید کرد. مجموع این امتیازات، امتیاز ارتقای سطح ایران‌کارت شما را در یک دوره زمانی شش ماهه محاسبه و مشخص می‌کند‏.

 

لازم به ذکر است که جهت ارتقا به سطح بالاتر ایران کارت، مجموع دو امتیاز موجودی و امتیاز تراکنش خرید باید به میزان تعیین شده برسند. امتیاز موجودی می‌تواند کسری یا کل امتیاز خرید را جبران کند اما امتیاز خرید نمی‌تواند امتیاز موجودی را جبران کند. در واقع حداقل میزان امتیاز موجودی باید کسب شود. پس از ارتقاء به سطوح بالاتر ایران‏‌کارت در دوره شش ماهه بعدی، اگر میزان امتیاز موجودی و امتیاز تراکنش خرید از میزان تعیین شده کمتر باشد، مجددا به سطح پایین‌تر ایران‌‏کارت باز خواهید گشت.

 

بیشتر بخوانید: اعتماد و اطمینان به بانک آینده در اوج

 

درحال حاضر برای دریافت ایران کارت نه تنها می‌توانید به کلیه شعب بانک آینده در سرتاسر کشور مراجعه کنید، بلکه در اپلیشکین آبانک بانک آینده نیز امکان افتتاح حساب و درخواست صدور ایران کارت به صورت غیرحضوری برای علاقمندان فراهم شده است.

 

خدمات ویژه مسافرتی

استفاده از خدماتی مانند ترنسفر فرودگاهی، CIP فرودگاهی (داخلی و خارجی)، رزرو بلیط پروازهای داخلی و خارجی، هتل‌های داخلی و خارجی، ترنسفرهای درون و برون شهری، خرید بلیط قطار، رزرو اقامتگاه و ویلا در وب‌سایت اتاقک و … برای مشتریان ایران کارت با برگشت نقدی ویژه در همه خدمات فراهم شده است. برگشت نقدی مربوط به خدمات ویژه به شرطی محاسبه و پرداخت می‌شود که دارنده کارت حتما در سفر حضور داشته باشد و بعداز پایان سفر برگشت نقدی محاسبه شده به ایران کارت واریز خواهد شد.

 

برای استفاده از خدمات ایران کارت می‌توانید به شعب بانک آینده مراجعه کنید و یا با اپلیکیشن «آبانک» اقدام به افتتاح حساب و دریافت کارت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *