دستاوردهای دومین رویداد پتروتک

از رونمایی طرح بیمه مسئولیت کالا تا آغاز ساخت کول باکس (+فیلم)

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

دومین همایش و کنفرانس پتروتک با دستاوردهای مهمی آغاز شد؛ از جمله این دستاوردها می‌توان به اجرای ساخت کول باکس، رونمایی از طرح بیمه مسئولیت کالا و امضای چند تفاهم‌نامه اشاره کرد.
نوآوری رمز تمایز و برتری در بازار رقابت است و یکی از سریع‌ترین، مؤثرترین و کم‌هزینه‌ترین ورودی‌های نوآوری، استفاده از ظرفیت‌های برون‌سازمانی از جمله افراد خلاق، متخصصان، مخترعین، دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و سایر شرکت‌های تولیدی بزرگ و متوسط  است. وزارت نفت به‌عنوان دستگاهی پیشرو در عرصه بومی‌سازی فناوری، توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری صنعت نفت را همواره در دستور کار قرار داده است.

به همین جهت در دومین سال برگزاری همایش و کنفرانس پتروتک تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید مانند:

 

رونمایی از طرح بیمه مسئولیت کالا میان صندوق بیمه پژوهشگاه صنعت نفت و بیمه اتکایی تهران رواک.

 

امضای تفاهم‌نامه اجرایی گشایش اعتبار اسناد ریالی داخلی در صنعت نفت به صندوق بیمه پژوهش و فناوری صنعت نفت و شرکت ملی نفت ایران شرکت ملی نفت ایران.

 

امضای قرارداد ساخت بار اول جریان‌سنج چند فازی میان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت فناوران فرا سنجش شریف

 

 

امضای قرارداد ساخت بار اول آشکارساز شعله در UV , IR میان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت آسااترس لیان

 

امضای قرارداد ساخت بار اول روتور SGT400 توربین سالزر SV میان شرکت لوله و مخابرات نفت ایران  و توسعه ماشین ایرسا

 

امضای قرارداد ساخت و توسعه دانش فنی و تجاری‌سازی روغن‌های سنتزی و گریس‌های خاص میان پژوهشگاه صنعت نفت  و شرکت صنایع شیمیایی حلال پویان اراک و شرکت پتروساخت چهل‌ستون

 

بیشتر بخوانید:

نگاه ما باید به سمت بهره‌وری در صنعت نفت باشد (+فیلم)

 

همچنین پایان‌بخش این مراسم افتتاح خط تولید کول باکس توسط مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بود، ایشان پیش از افتتاح درباره این خط تولید گفت: خوشحال هستم که در این همایش بسیار مهم آغاز عملیات اجرای با شرکت هیلاویس که یکی از شرکت‌های مهم و دانش‌بنیان در عرصه اقتصاد دانش‌بنیان کشور است اعلام بکنم و همان‌طور که استحضار دارید هیلاویس یکی قطعات مهم پالایشگاه هست و ما خوشحال هستیم که این توانمندی در داخل کشور وجود دارد که بتوانند این کالای بسیار باارزش را در داخل بومی‌سازی کنیم و بتوانیم از آن استفاده کنیم. قطعاً با تولید این محصول دیگر نیازی به خارج نخواهیم داشت و شرکت ملی گاز هم به‌عنوان یکی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت افتخار این را دارد که بتواند از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کند. من آغاز ساخت این کول باکس و این تجهیز بسیار مهم در صنعت گاز کشور را اعلام می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *