ارائه بسته ویژه برای حمایت از دانش بنیان ها

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: امسال بسته ویژه دانش بنیان ها را برای توسعه صادرات و تجارت با کشورهای مختلف ارایه کرده‌ایم شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور می‌توانند از تضمین این صندوق برای گرفتن تسهیلات بانکی و خدمات استفاده کنند.

 

به گزارش خبرداری به نقل از ایرنا، سید امیر برهانی نائینی امروز اظهار داشت: پیدا کردن بازار صادراتی از دیگر ویژگی این بسته دانش بنیانی است.

 

وی افزود: یکی از مسایل مهم شرکت‌های دانش بنیان این است که نیازهای داخلی را فراهم کرده و ورود به صادرات داشته باشند، همچنین ظرفیت‌های تجارت خارجی را به شرکت‌های دانش بنیان معرفی کنیم؛ از این شرکت‌های دانش بنیان که در نمایشگاه حضور پیدا کنند، اعتبارسنجی طرف خارجی را به صورت رایگان انجام می‌دهیم.

 

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران با بیان اینکه سرمایه صندوق ضمانت در دولت سیزدهم ۲۴۷ میلیون یورو شد، گفت: به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت سرمایه صندوق افزایش پیدا کرد.

 

برهانی نائینی ادامه داد: ۲۲ میلیارد یورو پوشش ریسک صادرات صندوق ضمانت صادرات ایران از ابتدای تاسیس تا کنون یعنی در کمتر از سه دهه گذشته است.

 

وی با اشاره به اینکه اولین برنامه وزارتخانه صمت متنوع سازی تجارت است، گفت: صندوق ضمانت بر روی همین برنامه حرکت می‌کند بر این اساس مقاصد صادراتی را توسعه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

آخرین اخبار سایت