افزایش چشمگیر تعداد و مبلغ فروش نشان می دهد

بیمه پاسارگاد، پیشتاز فرهنگسازی و درآمدزایی در بیمه های زندگی

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

به نقل از پول نیوز، شرایط اقتصادی به هیچ عنوان مناسب نیست و بیشتر مردم به ویژه حقوق بگیران در وضعیت بد معیشتی بسر می برند. بدتر آنکه بازنشستگی آغاز دوران سختی های بیشتر است. بازنشستگان بدلیل کهولت سن امکان فعالیت های بیشتر را ندارند و ناچار می شوند سختی ها را تحمل کنند. این در شرایطی است که افراد هنگام دوران اشتغال، بیمه بوده و حقوق بازنشستگی دریافت کنند که البته افراد بسیاری هستند که هیچ توجهی به بیمه پردازی ندارند و در دوران سالمندی در عمل با کمبود شدید درآمد رو به رو می شوند و به ناچار باید روزهای سخت تری را تجربه کنند.

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بیمه هایی که افراد می توانند در دوران اشتغال خریداری کنند تا در دوران بازنشستگی از آن بهره مند شوند، بیمه زندگی است. البته لازم نیست زمان بیمه زندگی تا دوران بازنشستگی ادامه یابد و می تواند در همان دوران جوانی به بار بنشیند ولی افراد می توانند این فرصت را برای دوران بازنشستگی در نظر بگیرند.

بیمه های زندگی با وجود آنکه مزیت های بسیاری همچون پرداخت مبلغ قابل توجه در پایان دوره بیمه، پوشش خسارت فوت یا نقص عضو و بسیاری مزایای دیگر را دارد، مورد اقبال چندانی قرار نمی گیرد و مردم نسبت به خرید این بیمه نامه استقبال لازم را به عمل نمی آورند، وضعیتی که به اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب باز می گردد. واقعیت این است که بسیاری از مردم حتی از وجود بیمه زندگی خبر ندارند و نمی دانند با این بیمه از چه مزیت هایی برخوردار می شوند.

اما یکی از برترین شرکتهای بیمه که نسبت به بیمه زندگی بسیار خوب عمل کرده و توانسته مردمان بسیاری را جذب این بیمه کند، شرکت بیمه پاسارگارد است. بیمه پاسارگاد با تمرکز بر بیمه های زندگی نه تنها در فرهنگسازی این مهم نقش برجسته ای داشته، بلکه درآمدزایی قابل توجهی را رقم زده است.

بیمه پاسارگاد که به صورت مستمر عملکرد خود را تشریح می کند، در آخرین گزارش عملکرد تشریح کرده که بر اساس گزارش عملکرد چهارماهه نخست سال ۱۴۰۴، شرکت بیمه پاسارگاد توانست در رشته بیمه‌های عمر و تأمین آتیه همچنان به رشد قابل‌توجهی در شاخص‌های فروش و وصول حق بیمه دست یابد. بیمه پاسارگاد توانسته ۳۰ هزار و ۲۲۸ فقره بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه با مبلغی بیش از  ۸۴۷ میلیارد تومان حق بیمه وصولی در تیرماه ۱۴۰۴ بفروش برساند که نشان‌ از رشد ۱۳ درصدی در تعداد بیمه نامه و ۳۶ درصدی در مبلغ حق بیمه وصولی دارد.

همچنین بخوانید : تداوم حاکمیت بیمه پاسارگاد بر بازار بیمه های زندگی

بیمه پاسارگاد در چهارماهه ابتدای سال ۱۴۰۴ نیز در زمینه فروش بیمه عمر بخوبی عمل کرده به نوعی که مجموع فروش بیمه‌نامه‌های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد به ۱۱۴ هزار و ۳۲۴ فقره رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۷ درصد رشد را نشان می دهد.

همچنین در 4 ماه ابتدای سال جاری افزایش چشمگیر تقاضای بیمه گذاران به خرید بیمه نامه عمر و تامین آتیه رقم خورده به نحوی که در این بازه زمانی میزان پرداخت قسط اول برای این نوع بیمه نامه ۸۶ درصد رشد داشته است.

از طرفی حق بیمه وصولی در ۴ ماهه سال جاری عددی بیش از  ۲هزار و ۸۶۱ میلیارد تومان بوده که  نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد را گواهی می دهد.

این رشد مستمر، جایگاه بیمه پاسارگاد را به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار بیمه‌های عمر و تأمین آتیه تثبیت کرده و نشان دهنده توانایی تیم فروش برای پیشبرد اهداف مجموعه برای حفظ دست برتر در این بازار است.

عملکرد بیمه پاسارگاد نشان می دهد که با وجود تمایل کم مردم به خرید بیمه عمر، می توان با پیگیری و نقش آفرینی فروشندگان توانمند، این مهم را در بین جامعه نهادینه کرد و چنانچه دیگر شرکتهای بیمه همپای بیمه پاسارگاد در این عرصه ورود کنند، در حالی که درآمدزایی پایداری و قابل توجهی را رقم می زنند، از چالشهای مردم در آینده می کاهند.