اشتراک گذاری :
به نقل از پول نیوز، سازمان بیمه سلامت در راستای تحقق رسالت اجتماعی خود با بیمه شدگان این سازمان گفتگوی مستقیم خواهد داشت.
مرکز امور مشتریان و اطلاعرسانی سازمان بیمه سلامت ایران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای تحقق رسالت اجتماعی خود، در نظر دارد برنامه ویژهای برای پاسخگویی مستقیم به پرسشها و درخواستهای بیمهشدگان برگزار نماید.
بر اساس این برنامه؛ روز دوشنبه سوم شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح، مدیران کل استانی سازمان بیمه سلامت پاسخگوی تماسهای بیمهشدگان خواهند بود. / روز چهارشنبه پنجم شهریورماه نیز در همان ساعت، این ارتباط با حضور مدیران کل ستاد مرکزی سازمان برقرار میشود.
هدف از اجرای این طرح، تقویت ارتباط دوسویه، افزایش شفافیت و تسهیل در رسیدگی به مسائل بیمهشدگان است. در این زمان بیمهشدگان میتوانند پرسشها، مشکلات و ابهامات خود را به صورت مستقیم با مدیران سازمان در میان بگذارند.
بیشتر بخوانید: نشست مشترک پژوهشکده بیمه و مرکز تحقیقات بیمه سلامت
همچنین سامانه پاسخگویی ۱۶۶۶ به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و علاوه بر تماس تلفنی، امکان چت آنلاین و نیز استفاده از سامانه ویژه ناشنوایان تحت عنوان «اشارک» را برای سهولت در ارائه خدمات به همه گروههای جامعه فراهم کرده است.