اشتراک گذاری :
به نقل از پول نیوز، علیرضا کدخدایی که از سال ۱۳۸۵ به عنوان نمایندگان در بیمه رازی فعالیت خود را اغاز نموده و در جشنواره های قبلی نیز همیشه جزو نفرات برتر و فعال در فروش بوده است در این دوره نیز از ابتدا تا کنون بیش از هزار بیمه نامه به صورت نقدی صادر کرده است.
کدخدائی درباره برگزاری جشنواره های فروش در بیمه رازی گفت : همانطور که مستحضر هستید، جشنواره تاثیر بسزایی در ایجاد انگیزه و عملکرد در فروش بیشتر بیمه نامه ها داشته ،که خود موجب کسب درآمد بهتر برای همکاران و فعالیت موثرتر در این زمینه میباشد و حضور جشنواره های فروش می تواند به ایجاد و تقویت حس رقابت سالم در بین نمایندگان کمک کند.
وی در ادامه از استراتژی فروش خود گفت: در تمام سالیان گذشته ،تمام تلاش اینجانب و همکارانم ایجاد بستر مناسب جهت فروش بیمه نامه، با استفاده از نرم افزار و پلت فرم های در بستر اینترنت همچنین فعالیت در رشته هایی که حق بیمه های خرد با تعداد بیشتر و ریسک کمتر داشته اند. فروش بیمه نامه های خرد کمک شایانی به توسعه شبکه مشتریان برای هر نمایندگی میکند. من نیز در طول این سالها تلاش کرده ام علاوه بر اعتماد سازی بین مشتریان خودم به سمت خرده فروشی و توجه بیشتری به بیمه نامهی سودده مثل آتش سوزی داشته باشم.
کدخدائی با اشاره به هدف گذاری خود در مسیر فروش تصریح کرد: هر نماینده باید برای بنگاه اقتصادی خود اهدافی را طرح ریزی نماید که این اهداف می تواند به صورت کوتاه مدت و بلند مدت باشند. به نظر من هدف داشتن می تواند در ایجاد انگیزه برای موفقیت بیشتر تاثیر داشته باشد البته که در شکل گیری این اهداف ،همکاری بسیار ارزشمند مدیران و مجموعه همکاران ستادی تاثیر بسزایی در این موفقیت داشته است. برای مثال؛ در این دوره جشنواره هدف ما ترسیم ایده جدید برای فروش بهتر و بیشتر و تمرکز بر روشهای خلاقانه و گسترش مشتریان و اعتماد سازی بین آنها بود که خدا را شکر توانستیم با صدور هزار بیمه نامه بخشی از این هدف را محقق سازیم.
بیشتر بخوانید: چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی / پوشش «خطرجنگ» در بیمهنامه آتش سوزی
وی در پایان گفت: از مدیر عامل محترم شرکت، جناب آقای دکتر حجتی و تمام مدیران و همکاران ستادی، علی الخصوص شعبه آپادانا بسیار سپاسگزارم که در این مدت دو سالی که بر مسند راهبری و مدیریت شبکه فروش هستن تمام تلاش خود را برای ایجاد یک بستر مناسب برای کار کردن و فعالیت داشتند. امیدوارم تمام همکاران با پشتکار و استفاده از روش های جدید فروش در بستر اینترنت، در این راه موفق و پیروز باشند و به عنوان نکته پایانی آینده به کسانی تعلق دارد که زیبایی رویاهایشان را باور دارند.
گفتنی است؛ جشنواره فروش بیمه رازی در نیمه اول هر سال با تمرکز ویژه بر رشتههای بیمه زندگی، آتشسوزی و باربری و با با هدف جذب پرتفوی سودآور، افزایش آگاهی از برند و محصولات، و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیم، برنامهریزی و از ۲۷ اردیبهشت تا ۳۱ شهریور برگزار می شود.