مدیرعامل بیمه البرز:

رضایت مشتریان بیمه مؤثرترین تبلیغ است

مدیرعامل بیمه البرز در بازدید از شعبه شهرکرد، ضمن بررسی روند ارائه خدمات و فرآیندهای کاری، رضایت خود را از عملکرد این شعبه اعلام کرد و بر پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن به عنوان مهم ترین عامل جلب اعتماد و رضایت مشتریان تأکید کرد.

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

 به نقل پول نیوز از روابط عمومی بیمه البرز،‌ موسی رضایی با حضور در شعبه شهرکرد، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مشتریان و مراجعان قرار گرفت و فرآیندهای کاری این شعبه را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید، وی با اشاره به رویکرد مشتری مدارانه، کیفیت مطلوب خدمات و میزان رضایت بیمه گذاران، عملکرد شعبه شهرکرد را مثبت ارزیابی کرد و از تلاش کارکنان این شعبه قدردانی به عمل آورد.

مدیرعامل بیمه البرز با تأکید بر اینکه «بهترین تبلیغ برای شرکت های بیمه، پرداخت به موقع و سریع خسارت است»، اظهار داشت: تمام هدف مجموعه بیمه البرز باید کسب رضایت ارباب رجوع و مشتریان باشد و این مهم تنها با تعهد، مسئولیت پذیری و دلسوزی کارکنان محقق می شود.

وی افزود: دلسوزی و احساس مسئولیت کارکنان بیمه البرز موجب درخشش این شرکت در ابعاد مختلف عملکردی شده و با همت و تلاش خانواده بزرگ بیمه البرز، این شرکت در بسیاری از شاخص های صنعت بیمه جایگاه درخشانی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: نوآوری بیمه البرز با بیمه کردن آب

در پایان این بازدید، مدیرعامل بیمه البرز ضمن ابراز رضایت از عملکرد شعبه شهرکرد، بر استمرار ارتقای کیفیت خدمات، تسریع در پرداخت خسارت و تقویت رویکرد مشتری مداری در تمامی واحدهای شرکت تأکید کرد.