
اشتراک گذاری :
به نقل از پول نیوز، دکتر غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر در گفتگوی اختصاصی با سایت خبری و تحلیلی پول نیوز گفت: هجده سال از عمر بانک قرض الحسنه مهر می گذرد در این مدت عملکرد خوبی از حیث خدمت رسانی در حوزه بانکداری داشتیم و بالغ بر 1200 همت تسهیلات به 27 میلیون نفر از هموطنان پرداخت کردیم.
وی افزود: در حال حاضر اولین و بزرگترین بانک قرض الحسنه در سیستم بانکی کشور هستیم و از حیث نسبت ها و شاخص ها بانکی وضعیت بسیار خوبی داریم. در سال جاری بالغ بر 3 میلیون و 700 هزار فقره (بالغ بر350 همت) تسهیلات پرداخت کردیم و این روند را ادامه خواهیم داد.
فتحعلی تصریح کرد: در سال گذشته دو اتفاق خوب افتاد؛ اولین آن مهاجرت از سیستم «کر بانکینگ» به سیستم «بنکو» بود تا شرایط بانک را از حیث ارائه خدمات غیر حضوری و خدمات در شعب ارتقا دهیم. نکته دوم تدوین برنامه جامع راهبردی بانک است که بر اساس آن موضوعات برنامه سه سال آینده بانک در قالب سه راهبرد تدوین شده است و به کمک همکاران این اتفاقات خوب در سیستم بانکی اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از این راهبردها، توسعه خطوط کسب و کار است که بر اساس آن (جدا از بانکداری اجتماعی و خرد) برای اصناف و شرکت ها تسهیلات خوبی در نظر گرفتیم. دومی، توسعه خدمات است؛ در گذشته در حوزه پرداخت تسهیلات تمرکز داشتیم در 3 سال آینده بخش توسعه خدمات بخصوص در انجام تعهدات، صدور ضمانتنامه و ارائه خدمات ارزی و مالی در قالب خدمات ارزش افزوده و خدمات مکمل با استفاده از سایر شرکای کلیدی را تقویت خواهیم کرد و از این طریق ارزش افزوده خوبی را در قالب خدمات کارآموزی برای مشتریان خواهیم داشت. سومین راهبرد توسعه بانکداری دیجیتال و پلتفرمی است که در قالب خدمات غیر حضوری و با حذف زمان و مکان تجربه خوب از حیث شخصی سازی ارائه خدمات برای مشتریان خواهد بود.
بیشتر بخوانید: تجربه نوین سرعت و خدمت در بانک مهر ( + فیلم )
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان کرد: با توسعه زیرساخت های خود در آینده از حیث «میدل فیس»، «بک آفیس» و«فرانت آفیس» تعداد مشتریان فعال را که در حال حاضر 22 میلیون نفر است را به 40 میلیون نفر افزایش خواهیم داد و در راستای تحقق حداکثری ارائه خدمات متنوع و تامین سلیقه مشتریان به اقدامات توسعه ای خود ادامه خواهیم داد.