مدیرعامل بیمه دی ظرفیت ها و عملکردها را تشریح کرد

سیاستهای بیمه دی برای در صدر ماندن

اقتصاد نیازمند برنامه ریزی، هدفگذاری، سرمایه گذاری، اجرای دقیق و درست، بکارگیری ظرفیت ها و استفاده به موقع از فرصت هاست. در شرایط کنونی همه چیز تابع پشتکار، داشتن برنامه و اجرای دلسوزانه است. یکی از مهمترین بخشهایی که باعث پیشرفت اقتصادی می شود، عنصر رقابت است. دادن انحصار به زیان و نابودی منجر می شود. زیان اول باعث ایستایی و توقف مجموعه تولیدکننده یا خدمات دهنده می شود و زیان دوم گریبانگیر مردمی می شود که قرار است از تولید یا خدمات بهره بگیرند.

اشتراک گذاری :

خبرداری؟ یکی از جدی ترین بخشهای اقتصادی، در صنعت بیمه تعریف می شود. بیمه از یک سو اطمینان خاطر را برای اشخاص حقیقی و حقوقی رقم می زند و از سوی دیگر باعث اشتغالزایی و درآمدزایی برای مجموعه بیمه ای است. بیمه به اندازه ای اهمیت و تاثیرگذاری دارد که با وجود 30 شرکت بیمه، دهها کارگزاری و اپلیکیشن فعال در عرصه بیمه، متقاضیان بسیاری برای فعالیت در این عرصه در نوبت دریافت مجوز و فعالیت هستند.

یکی از مهمترین شرکتهای بیمه که عملکرد موثری در تمامی بخشها دارد، شرکت بیمه دی است. بیمه دی رویکردی دوگانه داشته و علاوه بر ارایه خدمات بیمه ای به تمامی مردم ایران، نگاه ویژه ای به خانواده شهدا و ایثارگران دارد. واقعیت این است که توقعات خانواده شهدا و ایثارگران از بیمه دی بسیار بالاست و این حساسیت بر خدمات رسانی متفاوت بیمه دی می افزاید. با این وجود نه تنها بیمه دی توانسته رضایت خانواده شهدا و ایثارگران را فراهم کند، بلکه جایگاه و رتبه برتری در بین شرکتهای بیمه دارد.

بیمه دی به صورت مستمر عملکردها را مورد نقد و بررسی قرار داده تا نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کند. بدین انگیزه نشست شورای معاونان بیمه دی به صورت مستمر برگزار می شود که به برکت فضای مجازی، مدیران ارشد می توانند از در جریان ریز مباحث مطرح شده قرار گیرند.

مدیرعامل بیمه دی در تازه ترین نشست شورای معاونان با اشاره به رشد قابل‌توجه عملکرد این شرکت در سال جاری گفت: تلاش و همدلی همکاران بیمه دی منجر به ثبت رکوردهای تاریخی در صنعت بیمه شده و اکنون وظیفه ما حفظ جایگاه برتر و حرکت هوشمندانه در مسیر توسعه پایدار است.

هادی عبداللهی با تاکید بر اینکه زحمات همکاران بیمه دی منجر به کسب موفقیت‌های متعدد و ثبت رکوردهای تاریخی در صنعت بیمه شده گفت: این دستاوردها به اعتبار برند بیمه دی افزوده و در تمامی نشست‌ها و تعاملات با سایر سازمان‌ها از عملکرد کارکنان بیمه دی تقدیر می‌شود.

مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر اینکه سخت‌تر از اول شدن، اول ماندن است گفت: لازم است با رصد دقیق، سیستم پویا و نظارت مستمر، چالش‌ها را شناسایی و برطرف کنیم تا در تمام شاخص‌ها در تراز اول صنعت باقی بمانیم.

عبداللهی با اشاره به اینکه از ابتدای سال بیش از ۵۱ همت فروش داشته‌ایم گفت: بیش از ۷۰ درصد پرتفوی پیش‌بینی‌شده سال را در هفت‌ماهه نخست سال محقق کردیم که دستاوردی ارزشمند است. با این حال باید در پذیرش ریسک‌ها دقت لازم را داشته باشیم و اصول اکچوئری را در تصمیمات لحاظ کنیم.

وی از برنامه ریزی موثر بیمه دی در سه محور اصلی صنعت بیمه جهانی شامل تحول دیجیتال، مشتری‌مداری و داده‌محوری خبر داد و افزود: توسعه پلتفرم‌های ارزیابی خسارت، حرکت در مسیر تحول دیجیتال، افزایش توانگری مالی و بهبود ترکیب سرمایه‌گذاری‌ها از جمله برنامه‌ریزی‌های مؤثر بیمه دی در این سه حوزه است.

مدیرعامل بیمه دی بر جامعه بیش از ۴.۵ میلیون مشتری به عنوان ثروتی ارزشمند برای بیمه دی تاکید کرد و گفت: باید به‌سوی گسترش فروش بیمه‌های خرد حرکت کنیم. تحقق این هدف از مسیر شبکه فروش، کارگزاری‌ها و پروژه‌های کلان امکان‌پذیر است.

وی از اقدامات خوب در حوزه سرمایه‌گذاری خبرداد که به بهبود صورت‌های مالی شرکت منجر خواهد شد و گفت: وقتی همه اجزای سازمان در حال حرکت باشند، بخش‌های کندتر خود را نشان می‌دهند و باید با تلاش بیشتر، به‌ویژه در شعب، برای تحقق بودجه اقدام کنیم.

عبداللهی بر ضرورت جدیت در اجرای برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: تحقق اهداف شرکت در گرو همکاری، هم‌افزایی، توسعه فروش خرد به‌ویژه در بیمه‌های زندگی و پیشتازی در فروش دیجیتال است.