اشتراک گذاری :
به نقل از پول نیوز، مرگ در ذهن مردم بدون توجه به فقر و غنا، شهرت یا گمنامی، سواد یا بی سوادی و… امری غیر ارادی است. افراد در حال سخنرانی، پشت میز مدیریت، در بستر یا هر نقطه دیگر با مرگ رو به رو می شوند، شرایطی که نسبت به بروز آن بسیار وحشت دارند. تنها گزینه ای که مرگ را لذت بخش می کند و انتخاب را رقم می زند، شهادت است. شهادت مسیری است که ورود به آن شهامت می خواهد و شهید در بین تمامی افراد با هر دیدگاه فکری، جایگاه والایی دارد. بدلیل اهمیتی که شهید دارد، بنیاد شهید و امور ایثارگران شکل گرفته تا خدمات ویژه ای به خانواده شهدا و ایثارگران ارایه دهد.
از آنجا که توجه به خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت قرار دارد، بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمام توان برای خدمت به این جامعه تلاش می کند. بنیاد علاوه بر خدماتی که به صورت مستقیم به این افراد می دهد، خدمات غیر مستقیمی نیز ارایه می دهد که یکی از مهمترین دستگاههای ارایه دهنده خدمات ویژه، شرکت بیمه دی است. اگرچه بیمه دی یک شرکت خصوصی است که به همه مردم خدمات بیمه ای می دهد، اما نگاه ویژه ای به خانواده شهدا و ایثارگران دارد که این مهم مورد توجه بسیاری از مسوولان قرار گرفته است.
مجلس شورای اسلامی که نمایندگان مردم به قانونگذاری در آن مشغول هستند، یکی از نهادهایی است که به صورت مستقیم بر عملکرد دستگاهها نظارت دارد و خوب یا بد هر مجموعه را به صورت آشکار و نهان مورد انتقاد قرار می دهد. ابزار نظارتی و قدرت مجلس شورای اسلامی به اندازه ای جدی است که در صورت کمکاری یا اشتباه هر مجموعه، می تواند از وزیر مربوطه بازخواست و حتی حکم به برکناری او را صادر کند و البته تایید هر دستگاه از سوی مجلس، برگ برنده ای برای وزیر مربوطه و حتی رییس جمهور محسوب می شود.
به تازگی غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی بازدید کرد و در نشست شورای مدیران بیمه دی حضور یافت. وی با تاکید بر اینکه آمار و ارقام نشاندهنده روند رو به رشد بیمه دی است گفت: بیمه دی علاوه بر رسالت اصلی در خدمترسانی به خانواده شهدا و ایثارگران، در حوزه حرفهای نیز بهعنوان یکی از موفقترین شرکتهای بیمه کشور مطرح است. وی افزود: تقویت شبکه فروش و توسعه شعب، عاملی کلیدی در ارتقای برند و جایگاه شرکتهای بیمه است و بیمه دی میتواند با تمرکز بر این حوزه، نقشآفرینی موثرتری در صنعت بیمه داشته باشد.
همچنین بخوانید : خدمات فراگیر بیمه دی در بخش درمان
مدیرعامل بیمه دی در این نشست با اشاره به اهداف کلان بیمه دی شامل افزایش سهم بازار، تحول دیجیتال، ارتقای تجربه مشتریان، توسعه شبکه فروش، بهبود بهرهوری و تقویت برند گفت: از ابتدای سال جاری و بر اساس اعلام بیمه مرکزی، بیمه دی برای نخستین بار در تاریخ صنعت بیمه کشور، در شاخص فروش و سهم بازار در جایگاهی بالاتر از سایر شرکت های بیمه قرار گرفت و با عنوان برترین شرکت صنعت بیمه شناخته شد به نحوی که حدود ۲۰ درصد از کل پرتفوی صنعت بیمه را به خود اختصاص داده است.
هادی عبداللهی از افزایش توانگری مالی، توسعه کسبوکار با رویکرد دیجیتال و ارتقای بازدهی سرمایهگذاری به عنوان اهداف کلیدی سال ۱۴۰۴ یاد کرد افزود: اپلیکیشن دیدار در حال تبدیل به یک سوپراپلیکیشن است و بهزودی با دریافت مجوزهای مربوطه، بهعنوان نخستین درگاه پرداخت اختصاصی در صنعت بیمه معرفی خواهد شد. این اپلیکیشن هماکنون بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد که در نوع خود کمنظیر است.
وی با اعلام اینکه بیمه دی از ۱۳۹۹ تاکنون رتبه توانگری خود را در سطح یک حفظ کرده گفت: بیمه دی در ماههای ابتدایی سال جاری، حق بیمهای بیش از کل سال گذشته محقق کرده که نشان از روند روبهرشد شرکت دارد.
مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر نقشآفرینی شرکتهای بیمه در تحقق اهداف کلان کشور گفت: موفقیتهای اخیر نقطه پایان نیست و تحقق کامل بودجه سال جاری، وصول مطالبات و ارتقای سطح خدمات در اولویت همه همکاران قرار دارد.
بی شک این قبیل نشست ها و بازدیدها می تواند تاثیرگذاری بیمه دی و البته بنیاد شهید و امور ایثارگران را برای جامعه مخاطب توصیف کند و انگیزه ای برای خدمات رسانی بیشتر این بنیاد، بیمه دی و دیگر زیرمجموعه ها باشد.