نشست مدیران امور مشتریان شرکت های بیمه برگزار شد

تاکید مدیرعامل بیمه دی بر اشتراک دستاورد بیمه ها

مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت: شرکت های مختلف بیمه ای دستاوردهای موفق خود در بحث مشتری مداری با سایر بیمه‌ها به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری :

خبرداری؟

به نقل از پول نیوز، هادی عبداللهی در نشست مدیران امور مشتریان شرکت های بیمه افزود: همکاری‌ها بین شرکت های بیمه باید در قالب یک تشکل رسمی ذیل سندیکای بیمه‌گران ایران در آینده تداوم پیدا کند.

وی با ابراز خرسندی از ابتکار برگزاری و میزبانی این رویداد توسط شرکت بیمه دی، بر ضرورت اهمیت به مشتری و خدمات پس از فروش و هم‌افزایی شرکت‌های بیمه در حوزه امور مشتریان تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین خواستار تعمیم این مدل جلسات مشترک به سایر حوزه‌ها و واحدهای تخصصی صنعت بیمه شد.

در ادامه این نشست مصطفی اسماعیلی، مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی گزارشی از مهم‌ترین دستاوردهای شرکت در این حوزه ارائه کرد.

وی از جمله این دستاوردها را کسب تندیس اعتماد مشتریان، اخذ استانداردهای بین‌المللی ISO 10002 ، ISO 15838  و  ISO 10004  در پنج سال اخیر، راه‌اندازی باشگاه مشتریان و ایجاد مرکز ارتباط ۲۴ ساعته ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: خدمات فراگیر بیمه دی در بخش درمان

در ادامه این جلسه مدیران امور مشتریان بیمه های کشور با استقبال از این اقدام شرکت بیمه دی ، به بیان مطالب و دغدغه های خود پرداختند.

در پایان مقرر شد این جلسات به صورت منظم و حداکثر هر سه ماه یک بار برگزار شود و برگزاری نشست به صورت مرحله ای با همه شرکت های بیمه در دستور کار قرار گیرد.